Bekymra gravid....

snorkfrøkna

Forelsket i forumet
Oktobermirakler 2013
uff så bekymra akkurat no! Tidligere i dag har eg hatt litt rosa utflod, og i kveld har eg mykje stikkinger i sjeden... Prikker og gjer vondt! Men er berre i sjeden. Nokon som har opplevd lignande? Bør eg kontakte lege? Er 6+3 i dag..

Har hørt folk som har hatt det der det har gått bra, men også der det ikke har gått bra. Skader ikke å ta kontakt med legen uansett :)

Det hadde jeg også ;) gikk fint det ;)

Det eneste du kan gjøre er jo og ta hcg prøver hos legen med ca 2 dagers mellom rom så om du tar på mandag også igjenn på onsdag.. så skal det jo ca fordoble seg på 2 dager :) eller ta nye tester og se om de blir svakere... om de ikke blir svakere men holder seg sterke så vil jeg tro det går bra :)

Syns det høres veldig kjent ut. Hadde sånn tidlig i første svangerskap, og også en gang blødning etter samleie. Skal veldig lite til for at noen små blodkar sprekker når man er gravid. Stikking/ømt har jeg hatt i skjeden hver gang, og tror kanskje det kan ha noe med den økte mengden utflod å gjøre, for eksempel? Uansett er det kroppen som bestemmer hva som skjer og ikke legen, så man bør kunne slå seg til ro med det :)

Ska til UL i morgon privat. Har hatt blødninge gjennom heile helga, i tillegg til smerter. Tok hcg prøve hjå legen i dag, men får ikkje noko svar der før tidligast fredag. Merker eg er veldig utolmodig, er så redd! Så blir godt å få bekrefta om det er liv eller ikkje..

Ska til UL i morgon privat. Har hatt blødninge gjennom heile helga, i tillegg til smerter. Tok hcg prøve hjå legen i dag, men får ikkje noko svar der før tidligast fredag. Merker eg er veldig utolmodig, er så redd! Så blir godt å få bekrefta om det er liv eller ikkje..
Lykke til imorgen! Håper alt viser seg å være bra med spiren..❤️

Går det bra med deg snorkfrøkna?☺

Flott☺☺☺

Back
Topp