Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Niiitah87
Nei, eg ringte nummeret te politiet.. 51 nummeret nå.
Og de sa eg sgo prøva å fortsetta å få kontakt me h*n.
Får ikkje kontakt med personen i det heila tatt sa eg, for mobilen e skrudd av.
Har ingen mulighet for å dra ut der sjøl sa eg.
Sgo ringa tebage hvis eg ikkje fekk kontakt itte ein stund.
har snakka me faren min, han sga dra ud.
ORIGINAL: Berit Smerit Perit
var vel meg vel?
Til 3stars: jeg bare syns det har kommet veldig mange triste historier her fra trådstarter, utrolig vilken uflaks hun skulle ha da!!!!
Drid i å svar.
Hvorfor? Jeg sa min mening, jeg tror ikke politiet vil komme med mindre det allerede har skjedd noe. (de har jo ikke akkurat flusst med ressurser) For övrig syns jeg det har vært mye trist fra din side i det siste, men skal jeg dermed la være å svare?
Du kan drida i å skriva det sista.
Og ka e alt dette trista eg sga ha skrevet om?.
At hu kallte ongen min for stygge? Såg ikkje akkurat på det som någe trist sjøl.
Vanligt nummer.
Ikkje nødnummeret.
De har som regel bedre tid å snakka der.
Hva betyr 51 nummeret?
Hadde de noe forslag til noe annet du kunne gjöre enn å forsöke å få tak i h*n da`?
Jeg syns det var trist fordi jeg hadde blitt veldig lei meg om det skjedde med meg. Jeg forstår ikke helt hva jeg har gjort galt?
ORIGINAL: hønselovisa!
kjære deg!!selv om vi kun er to som klarer skrive hva vi mener,rett ut er det vel fler atllet som mener du hele tiden roper ulv!!slapp av litt i svingene dine, ikke overdriv alt du skriver hele tiden!det er sykt unødvendig og ikke rart at folk til slutt reagerer!
ORIGINAL: Niiitah87OK forstår [:)] (er visst forskjellig avh av hvor i landet du er det da)
Vanligt nummer.
Ikkje nødnummeret.
De har som regel bedre tid å snakka der.
Hva betyr 51 nummeret?
Hadde de noe forslag til noe annet du kunne gjöre enn å forsöke å få tak i h*n da`?
ORIGINAL: Maryan84
Ring politi eller ambulanse du[;)]
Ikke så lenge siden jeg var i en situasjon hvor jeg ble nødt til å gjøre det... og de tok det seriøst[;)]
klarer du virkelig ikke se poenget her??!
om det er serilst så seff kontakt noen!men du skriver jo noe som er bekymringsverdig hver kveld, og jeg må da vel få reagere!
Jeg syns det var trist fordi jeg hadde blitt veldig lei meg om det skjedde med meg. Jeg forstår ikke helt hva jeg har gjort galt?
Blei mest sinte eg.
Ka så?
Så fordi någen har kallt ongen min for stygge, så kan det ikkje skje mer dritt den dagen?.
Syns det va unødvendigt av deg å skriva det bare.
ORIGINAL: ActionPaction
jeg skjønner ingenting av dette jeg
en person som du ikke har snakket med, har ifølge det du har fått vite ad omveier, fått vite noe som vedkommende førsteperson kan reagere på. og så mener du at politiet bør gripe inn
hva mener du at politiet skal gjøre da?
jeg ser liksom ikke helt din rolle i dette, siden du ikke engang har snakket med vedkommende.
ORIGINAL: charlotte88
håper det ordner seg, at dere får fatt i h*n.!
Hvis eg e bekymra for at någen kan komma te å skada sei sjøl eller andre, pga at personen har fått vida någe i dag, som jørr at h*n e psykisk ustabile og kan finna på någe.
Om eg kan ringa politiet då?
Komme de te å ta det seriøst?
Eg e skikkeligt bekymra, men tror ikkje de komme te å ta det seriøst hvis eg ringe å seie det.
De brukte jo 2 timer då eg hadde innbrudd i huset mitt me å komma bort.
det er utrolig hvor mange dramatiske situasjoner du kommer opp i på kun kort tid,.... men nei, jeg tror ikke politiet vil kunne gjöre noe
nei for det er ikke noe å svare på!du opptrer så mye her inne med mye rart at man kan jo ikke vite når man skal ta deg seriøst!!har du ikke hørt historien om gutten som ropte ulv!??!!