Bekyming

Niiitah87

Forelsket i forumet
Hvis eg e bekymra for at någen kan komma te å skada sei sjøl eller andre, pga at personen har fått vida någe i dag, som jørr at h*n e psykisk ustabile og kan finna på någe.

Om eg kan ringa politiet då?
Komme de te å ta det seriøst?

Eg e skikkeligt bekymra, men tror ikkje de komme te å ta det seriøst hvis eg ringe å seie det.

De brukte jo 2 timer då eg hadde innbrudd i huset mitt me å komma bort.

be personen komme te deg hvis det e i nærheten... hmm.. dytter for deg!

ORIGINAL: Niiitah87

Hvis eg e bekymra for at någen kan komma te å skada sei sjøl eller andre, pga at personen har fått vida någe i dag, som jørr at h*n e psykisk ustabile og kan finna på någe.

Eg e skikkeligt bekymra, men tror ikkje de komme te å ta det seriøst hvis eg ringe å seie det.

det er utrolig hvor mange dramatiske situasjoner du kommer opp i på kun kort tid,.... men nei, jeg tror ikke politiet vil kunne gjöre noe

er vel bare en måte å finne det ut på. Om de tar deg seriøst altså

jeg ville nok ha ringt...

selv om det tar tid, har du gjort noe...og hva om denne personen gjør noe skadeligt og du sitter etter på med "hvorfor ringte jeg ikke?"

jo det kan du gjøre.. er ikke så lenge siden vi var i samme situasjon, og da sendte de både ambulanse og poiti.. og tok h*n med seg for sjekk på legevakten.. dessverre sender de jo folk hjem igjen like fort som de kom da, men det er nå bedre enn ingenting.. så det er bare å ringe! i det minste ringer de personen det gjelder..det gjorde de hvertfall i vårt tilfelle..

ORIGINAL: hønselovisa!

ORIGINAL: Berit Smerit Perit

det er utrolig hvor mange dramatiske situasjoner du kommer opp i på kun kort tid,.... men nei, jeg tror ikke politiet vil kunne gjöre noe

jiiises assa!!!du er ekstrem!!!(ekstremt uheldig!?!)
gjør som det passer for deg i øyeblikket,husk poste det etterpå da!like allways!

hæ? what? [8|]

ORIGINAL: ~Adrianna~

Får du ikke kontakt med vedkommende da?

Nei bare ein venn av h*n.

ORIGINAL: Irmo

jo det kan du gjøre! er ikke så lenge siden vi var i samme situasjon, og da sendte de både politi og ambulanse.. og tok h*n med for sjekk på legevakten... dessverre sender de jo folk hjem igjen med en gang da, men det er nå bedre enn ingenting.. i det minste ringer de den det gjelder.. det gjorde de hvertfall med oss.. så det er bare å ringe!

takk, eg sga ringa å hørra ka de seie.

ORIGINAL: 3 stars

Eeeeee, hvorfor svarer du sånn, er vel ikke nødvendig det vel?

meg tenkte du på!?

var vel meg vel?
Til 3stars: jeg bare syns det har kommet veldig mange triste historier her fra trådstarter, utrolig vilken uflaks hun skulle ha da!!!!

ikke du men hi!

Ka andre ekstreme ting eg har skreve om?.

Hvis du ikkje har någen råd, så la vera å skriva.

ORIGINAL: ~Adrianna~

Får du ikke kontakt med vedkommende da?

Nei bare ein venn av h*n.

Ok, men da er det vel lite du kan gjøre. Ring familien kanskje?

var vel meg vel?
Til 3stars: jeg bare syns det har kommet veldig mange triste historier her fra trådstarter, utrolig vilken uflaks hun skulle ha da!!!!

Drid i å svar.

vel du spør vi svarer....

3-4 innlegg.. og du har fortsatt ikkje svart på ka eg spør om.

nei for det er ikke noe å svare på!du opptrer så mye her inne med mye rart at man kan jo ikke vite når man skal ta deg seriøst!!har du ikke hørt historien om gutten som ropte ulv!??!!

Opptrer me ka då?
Ka aent "trist" eg har skrevet om?

Dokkor klare ikkje å la meg vera i fred dokkor.
Kyss meg i analen, eg e leie meg nå.

var vel meg vel?

Drid i å svar.

Hvorfor? Jeg sa min mening, jeg tror ikke politiet vil komme med mindre det allerede har skjedd noe. (de har jo ikke akkurat flusst med ressurser) For övrig syns jeg det har vært mye trist fra din side i det siste, men skal jeg dermed la være å svare?

Nei, eg ringte nummeret te politiet.. 51 nummeret nå.

Og de sa eg sgo prøva å fortsetta å få kontakt me h*n.
Får ikkje kontakt med personen i det heila tatt sa eg, for mobilen e skrudd av.
Har ingen mulighet for å dra ut der sjøl sa eg.

Sgo ringa tebage hvis eg ikkje fekk kontakt itte ein stund.

har snakka me faren min, han sga dra ud.

var vel meg vel?

Drid i å svar.

Hvorfor? Jeg sa min mening, jeg tror ikke politiet vil komme med mindre det allerede har skjedd noe. (de har jo ikke akkurat flusst med ressurser) For övrig syns jeg det har vært mye trist fra din side i det siste, men skal jeg dermed la være å svare?

Du kan drida i å skriva det sista.
Og ka e alt dette trista eg sga ha skrevet om?.

At hu kallte ongen min for stygge? Såg ikkje akkurat på det som någe trist sjøl.

Back
Topp