trallemamma
Gift med forumet
Jeg har nå vært på UL, og fått se med egne øyne min lille skatt-som ikke hadde hjerteslag og bare tilsvarte ca uke 5..... Den var så fin... Men ikke i live... Så magefølelsen er noe man skal ta på alvor dere! Jeg skal ikke få baby i mai... Jeg har siden uke 5+3-4 mistenkt dette, og det stemte... Jeg har nå blødd siden søn kveld/mandag morgen. Gyn sa at jeg må regne med å blø ganske kraftig de neste dagene, da det fortsatt er mye graviditetsvev der inne (og jeg så jo også "sekken med noe i", som gyn sa, og den må jo også ut...). Så jeg har tatt meg en egenmeldingsdag fra jobb, føler meg jo uvel og har smårier igrunnen(ikke veldig sterke enda da). Ikke noe kjekt det her, og er lei meg. Men overraskende nok ser jeg mest fremover!! Gyn sa at vi gjerne må begynne å prøve på ny graviditet så fort jeg slutter å blø, så det kommer vi til å gjøre! Håper bare det ikke tar lang tid, da jeg aller mest er lei meg for mini sin del - jeg vil så gjerne at de skal bli 2 til å leke.. :-( Angrer ganske mye på at vi ikke begynte prøving før, da vi fint kunne ha gjort det... Men sånn er livet, og ting skjer ikke uten grunn!!! Alt har en mening tror jeg Så også dette. Jeg vil i alle fall få takke for fine 4 uker her sammen med dere, det har vært flott å få skravle litt med dere om alt mulig! Jeg har jo heller ikke fortalt NOEN om at jeg har vært gravid/eller at jeg mister nå, kun meg og mannen som vet det. Kanskje jeg forteller ei venninne etterhvert, men vil ikke at alle skal vite at vi prøver, eller at flere skal synes synd på meg, så det blir nok ikke så mange utover dere som kommer til å få vite dette. Så det har vært herlig med forumet! Jeg kommer nok til å snike litt altså, kanskje også kommentere noe om jeg får lov av dere, synes jo liksom det er noe spsielt nå med alle dere... Kanskje jeg forteller dere dersom det klaffer på nytt Vel vel, nå får jeg bare vente på at skatten kommer av seg selv snart, og så se fremover.... Lykke til dere alle!!! Kos dere og gled dere over graviditeten, nå holder det frem til mai for dere alle!!! Klem