Bekreftet at det er over...

trallemamma

Gift med forumet
Jeg har nå vært på UL, og fått se med egne øyne min lille skatt-som ikke hadde hjerteslag og bare tilsvarte ca uke 5..... Den var så fin... Men ikke i live... Så magefølelsen er noe man skal ta på alvor dere! Jeg skal ikke få baby i mai... Jeg har siden uke 5+3-4 mistenkt dette, og det stemte... Jeg har nå blødd siden søn kveld/mandag morgen. Gyn sa at jeg må regne med å blø ganske kraftig de neste dagene, da det fortsatt er mye graviditetsvev der inne (og jeg så jo også "sekken med noe i", som gyn sa, og den må jo også ut...). Så jeg har tatt meg en egenmeldingsdag fra jobb, føler meg jo uvel og har smårier igrunnen(ikke veldig sterke enda da). Ikke noe kjekt det her, og er lei meg. Men overraskende nok ser jeg mest fremover!! Gyn sa at vi gjerne må begynne å prøve på ny graviditet så fort jeg slutter å blø, så det kommer vi til å gjøre! Håper bare det ikke tar lang tid, da jeg aller mest er lei meg for mini sin del - jeg vil så gjerne at de skal bli 2 til å leke.. :-( Angrer ganske mye på at vi ikke begynte prøving før, da vi fint kunne ha gjort det... Men sånn er livet, og ting skjer ikke uten grunn!!! Alt har en mening tror jeg :-) Så også dette. Jeg vil i alle fall få takke for fine 4 uker her sammen med dere, det har vært flott å få skravle litt med dere om alt mulig! Jeg har jo heller ikke fortalt NOEN om at jeg har vært gravid/eller at jeg mister nå, kun meg og mannen som vet det. Kanskje jeg forteller ei venninne etterhvert, men vil ikke at alle skal vite at vi prøver, eller at flere skal synes synd på meg, så det blir nok ikke så mange utover dere som kommer til å få vite dette. Så det har vært herlig med forumet! Jeg kommer nok til å snike litt altså, kanskje også kommentere noe om jeg får lov av dere, synes jo liksom det er noe spsielt nå med alle dere... Kanskje jeg forteller dere dersom det klaffer på nytt :-) Vel vel, nå får jeg bare vente på at skatten kommer av seg selv snart, og så se fremover.... Lykke til dere alle!!! Kos dere og gled dere over graviditeten, nå holder det frem til mai for dere alle!!! Klem :-)

Så utrolig leit å høre! Sender deg en god klem♥
Lykke til videre, håper spiren sitter raskt igjen!
Kjempekoselig om du holder oss oppdatert om hvordan det går videre med deg :)

Trist å måtte oppleve, men tenk at det er alltid en grunn til SA de første ukene. Håper neste spire sitter raskt! Kjekt å høre når det skjer. :) Ønsker deg masse lykke til videre!

Så trist og slitsomt for dere :/ Lykke til videre <3

Veldig trist, men det var vel en grunn som du sier. Jeg følte det veldig likt deg da jeg mistet for to mnd siden... Men ny spire satt fort - EL 23 dager etter SA, og full klaff med en gang. Håper det gjelder deg også.
Ta vare på deg selv, hyggelig å høre hvordan det går videre. ;) lykke til!

Så trist :-( ønsker deg masse lyke til videre. Håper en ny spire sitter raskt <3

veldig trist! håper vi snart får mld fra deg med gode nyheter:) jeg blødde ikke mye da jeg mistet i uke 6,får håpe du og er raskt ferdig og klar for ny graviditet:)

Veldig trist, selv om man har hatt mistanke eller dårlig magefølelse, så håper jo man bestandig at det ikke stemmer:( men det må ha vært en grunn for at dette skjedde. Håper en frisk spire sitter like etter. Du vil nok fortsatt være en av "gjengen" vår, så hold oss gjerne oppdatert. Klemmer til deg

Kjempe trist :( håper neste spire kommer fort! Jeg ble gravid i syklusen rett etter siste SA denne gangen, så bare å prøve igjen! Å veldig koselig om du ønsker å oppdatere oss her inne :) masse lykke til videre ♡

trist å høre :( lykke til på neste PP! Håper det blir juni/juli baby istede :)

Tenker på deg! Trist å lese historien din.. Håper virkelig det klaffer for deg neste gang :) Masse lykke til videre!

Kjære Trallemamma, selv om det har vært tegn til at ikke alt var som det skulle så håpet jeg helt til nå! Dette er kjempe trist... :( Jeg håper at du slutter å blø fort og at spira sitter allerede neste pp! Jeg ser frem til den hyggelige oppdateringen om ikke så lenge - lov at du stikker nesa innom!! Ønsker deg alt godt!!

Det var veldig leit å lese. Håper den sitter med engang neste pp ;) Masse varme tanker din vei.

Tusen takk alle sammen!!! :-) Overveldet av hvor snille dere er (selv om jeg ikke kjenner dere hihi) altså... Og godt å høre om flere som raskt har blitt gravide igjen! Det håper jo jeg også på... Første mulige nå - kanskje, er juli. Så får vi se hvor vi havner. Men skal oppdatere dere da ja, siden dere har lyst til det :-) Ikke bli deprimert selv om flere mister da folkens, sånn er det på forum! Mange mister disse ukene, sånn er det bare. Gyn sa noe overraskende til meg idag: Det er 20000 SA/MA før uke 10 årlig i Norge! (Ikke medregnet selektiv abort altså, det har egne tall). Så da er det jo ikke rart at flere her inne mister. Men det skjer sikkert ikke mange flere her nå. Så isteden for å tenke at det skjer en av dere, tenk positivt. De fleste er over de kritiske ukene snart! Lykke til videre :-) (Og spesielt du da, lambi, vi skulle jo ha samme dato vi... Og lykke til med snart ferdig utdannelse, det må bli knall! (Misunner deg nesten litt hehe)..

:-( det var utrolig trist! God klem til deg ♡ lykke til videre!

Huff :( Jeg er også midt i SA (begynte på 6+0), og skjønner hva du går igjennom. Min SA var veldig vondt de første 2 dager, men nå er d nesten ingenting der. Håper du også får d lettere fysisk enn fryktet.

Jeg hadde også en magefølelse. Lett å si i ettertid, men hadde det.

Håper det går greit med deg, og dere.

Klem

Back
Topp