Bekreftelse på termin

Strimmelpinne

Glad i forumet
Jeg var jos jm i dag og den ene tingen jeg skulle huske på var å be om bekreftelse på termin som jeg skal levere hos nav. Og selvfølgelig klarte jeg å glemme det. [&:] Kan jeg kopiere det papiret jeg fikk på den ordinære ul og legge ved det? Det står jo ul-termin på det...

Noen nav-kontorer godtar det, andre ikke.

Sååeh.. Jeg vet ikke[8D]

Jeg sendte me bare det grønne helsekorte for der står det Ul terminen.
Var innom nav å de sa at det var det de ville ha!

Jeg fikk med terminbekreftelse fra Riksen, men det var tydeligvis ikke bra nok for Nav...Så var innom å leverte helsekortet og sa at hvis det ikke var bra nok, så fikk de bare bli med på neste UL :D hehe

Jeg skal tilbake til jm om to uker, så får prøve å huske det da. Har tenkt på det i 2 uker nå og satt og tenkte på det på venterommet i stad. Så typisk at jeg klarte å glemme det. Neste gang MÅ jeg huske det. Da er jeg jo 30 uker... Takk for svar [:)]

Sist leverte jeg bare det blå arket..GIkk helt fint

Jeg skal huske på det imorgen da vi skal til time på sykehuset..
MÅÅÅÅ huske på det!! :)

Jeg skulle også huske det nå på mandag da jeg var hos jm. Men glemte det. Men tar det neste gang. Bare 1,5 uke til neste gang. Så det burde vel gå. Jeg var på NAV og sporte idag, men stoler ikke på han gamle mannen som ikke så ut til å forstå så mye av det han svarte på. Hehe, men tar det neste gang ja[;)]

D samme skjedde med meg, eller dvs jeg sa det til henne men glemte å få den med meg. Men jeg ringte henne bare og hun sendte den i posten. Hadde den dagen etterpå! Helt genialt! :o)

Terminbekreftelsen skal være skrevet ut etter uke 26.

Jeg og glemte det da jeg var hos jordmor. Bare ringte og ga beskjed så kunne jeg hente den dagen etter.

Kopierer bare det arket vi fikk på ordinær UL på sykehuset. Det gikk greit sist, og det er det jeg har hørt andre i Drammen har gjort i det siste uten å få trøbbel etterpå..

Jordmor skrev ut en bekreftelse, de hadde eget skjema for det..

Ser flere av dere skriver om et blått ark dere har fått på ul. Aldri sett eller fått noe blått ark jeg.... [8D] Eneste de gjorde på UL'en var å bekrefte terminen på helsekortet..

Jeg var faktisk å leverte papirene idag hos nav... Var for første gang innom på fredag da fikk jeg beskjed om at jeg måtte ha en bekreftelse på at jeg var 26 uker på vei.. og at helsekortet ikke var bra nok... SÅÅÅÅÅ kom jeg igjen på mandag... med bekreftelse, og denne gangen trengte de ikke den men et forbanna kryss på helsekortet som beviste at jeg var 26 uker.... SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ kom jeg idag da.. [8D] med krysset på helsekortet, bekreftelsen oooooooog i tillegg sto det på helsekortet at kontrollen av min graviditet at jeg var 26 uker med blodtrykk og hele greia... Så sier hu dama i skranken at neida de trengte bare kopi av det forbanna helsekortet ikke bekreftelsen og krysset var jo ikke så farlig om sto eller ikke... Snakk om å ikke vite hva de helt gjør !!!!! riiiiiiimelig forbanna ja... men men nå har jeg ihvertfall levert den og venter bare på at de skal sende det tilbake og si at jeg mangler noe hehehehe....

ORIGINAL: Lisse__

Ser flere av dere skriver om et blått ark dere har fått på ul. Aldri sett eller fått noe blått ark jeg.... [8D] Eneste de gjorde på UL'en var å bekrefte terminen på helsekortet..

Jeg fikk ikke et blått ark, men et hvitt et. [8D] Jeg er jo hos fødselslege hver fjerde uke og sjekker veksten. Og de fører opp målene på det arket. Gjorde det blant annet i dag så da står det jo på det ul-arket at jeg er i uke 28. Men tror jeg skaffer en bekreftelse også for sikkerhetsskyld..

ORIGINAL: Strimmelpinne

ORIGINAL: Lisse__

Jeg fikk ikke et blått ark, men et hvitt et. [8D] Jeg er jo hos fødselslege hver fjerde uke og sjekker veksten. Og de fører opp målene på det arket. Gjorde det blant annet i dag så da står det jo på det ul-arket at jeg er i uke 28. Men tror jeg skaffer en bekreftelse også for sikkerhetsskyld..

Fikk et ark på første UL i uke 20, men der stod det ikke mye siden de ikke fikk tatt de målene de skulle. Og ved den andre UL'en i uke 24 fikk jeg ingenting... Men men, er jo ikke viktig da, lurte bare på hva det blå arket var! [8D]

Back
Topp