bekledning ute nå.....

nr 1 Nes H

Juni12`s hobbypsykolog
VIP
Her har det vært en kjempe fin vårdag i dag, med veldig lite vind og gradestokken viste 29 grader i sola

mulig jeg er gammeldags, men je reagerer på at je ser kjempe mange bilder av barn(3-13 år) på facebook iført bikini og kun bleie, der det bare jeg som syns April ikke er midt sommer?????
 
Den var nok litt drøy i mine øyne også! Her har jeg hatt på shorts og singlet på verandaen, men kledd på meg en tynn topp og bukse når vi har gått ute. Vært litt over 20 grader i skyggen her i dag, men litt sur vinn innimellom.
 
Oi, ja det var muligens litt voldsomt, hehe....Men det har faktisk vært 19 grader i skyggen her i dag, og om folk har en lun veranda feks så er det nok ikke noe i veien for at de får lufta seg litt. Ikke har det vært sånn skarp vårluft heller. Men her har vi hatt på bukse og body:) Droppa strømpis, lue og jakke:)


Sent from my iPhone using Tapatalk -
 
Jeg er veldig forsiktig med å kle av både meg og barna;)
Varmt og godt i sola, men den skarpe vårluften er der allikevel..

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app
 
Oi, det var litt lite syns jeg.

Her har det vært lunt og fint og da har hun gått i ullstrømpebuke og body. Tok på en tynn genser og bukse da vi var ved Mjøsa. Hun var veldig god og varm.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Den var nok litt drøy i mine øyne også! Her har jeg hatt på shorts og singlet på verandaen, men kledd på meg en tynn topp og bukse når vi har gått ute. Vært litt over 20 grader i skyggen her i dag, men litt sur vinn innimellom.
Oi, ja det var muligens litt voldsomt, hehe....Men det har faktisk vært 19 grader i skyggen her i dag, og om folk har en lun veranda feks så er det nok ikke noe i veien for at de får lufta seg litt. Ikke har det vært sånn skarp vårluft heller. Men her har vi hatt på bukse og body:) Droppa strømpis, lue og jakke:)


Sent from my iPhone using Tapatalk -

men endel av disse bildene er barn i bleie på trampoline o.l, jaja ikke mine barn men je syns nå lell at faren for å bli sjuk er ganske stor nå :p
 
Oi, det var litt lite syns jeg.

Her har det vært lunt og fint og da har hun gått i ullstrømpebuke og body. Tok på en tynn genser og bukse da vi var ved Mjøsa. Hun var veldig god og varm.


Sent from my iPhone using BV Forum

vi har også vært ute i ullbody og ull strømpebukse i dag, men jeg syns nesten det var lite, så je fikk nesten sjokk når je så bilder ab barn nesten på samme alder i kun bleie ute :p
 
Jeg er veldig forsiktig med å kle av både meg og barna;)
Varmt og godt i sola, men den skarpe vårluften er der allikevel..

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app

akkurat det samme mener je, folk får nå gjøre som de vil, men kjett å få dratt på unga lungebetennelse eller lignende etter noen flotte påskedager
 
men endel av disse bildene er barn i bleie på trampoline o.l, jaja ikke mine barn men je syns nå lell at faren for å bli sjuk er ganske stor nå :p
Ja, jeg hadde ikke kledd han ute i bleie uansett..Og ute på en trampoline vil det jo være mer luftig siden det er litt i høyden og..


Sent from my iPhone using Tapatalk -
 
Ja, jeg hadde ikke kledd han ute i bleie uansett..Og ute på en trampoline vil det jo være mer luftig siden det er litt i høyden og..


Sent from my iPhone using Tapatalk -

ja på den her er det iallefall åpent rundt hele, og det er nå en sur trekk enda når det kun er april........

Syns det var varmt i dag jeg også,men april er ikke sommer her je bor iallefall..... sola varmer kjempe godt, men det er en sur trekk likevel
 
ja på den her er det iallefall åpent rundt hele, og det er nå en sur trekk enda når det kun er april........

Syns det var varmt i dag jeg også,men april er ikke sommer her je bor iallefall..... sola varmer kjempe godt, men det er en sur trekk likevel
I dag har det vært sånn varm og lun vind her, ikke sånn skarp som jeg forbinder med våren. Men mora mi har banket inn i hodet mitt at vårlufta er skummel så jeg tør ikke kle av for mye uansett:p Vi tok faktisk på lillegutt jakke da vi var ute og sykla ista siden det blir mer trekk da..


Sent from my iPhone using Tapatalk -
 
Ja det var for lite klær!
Er forsiktig jeg og, men tenker at det er viktig å kjenne på ungene.
Man kan bli syk om man blir for svett og varm og ;-)

Storebror april 09 <3
Lillesøster juni 12 <3
 
akkurat det samme mener je, folk får nå gjøre som de vil, men kjett å få dratt på unga lungebetennelse eller lignende etter noen flotte påskedager
Ja, stakkars barn...:confused: ville vært kjipt!

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app
 
Ja det var for lite klær!
Er forsiktig jeg og, men tenker at det er viktig å kjenne på ungene.
Man kan bli syk om man blir for svett og varm og ;-)

Storebror april 09 <3
Lillesøster juni 12 <3

ja det er je absolutt enig i, men å kle seg som man gjør en varm sommer dag i påsken, syns jeg er å ta litt i, for så varmt er det virkelig ikke på østlandet i april :p
 
vi har også vært ute i ullbody og ull strømpebukse i dag, men jeg syns nesten det var lite, så je fikk nesten sjokk når je så bilder ab barn nesten på samme alder i kun bleie ute :p
Ja, det hadde jeg også blitt. For SÅ varmt var det absolutt ikke.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
av lang erfaring så kommer ikke noe sånt på snuppa før etter påsken, har i mange år sagt til folk at skal de til norge og stå på ski er påsken perfekt nettopp på grunn av det kjente gode påske været som ikke pleier å holde seg etterpå :p
risikerer ikke sykdom på meg selv og snuppa pga det

Sent from my LG-E610 using BV Forum mobile app
 
Ja det var for lite klær!
Er forsiktig jeg og, men tenker at det er viktig å kjenne på ungene.
Man kan bli syk om man blir for svett og varm og ;-)

Storebror april 09 <3
Lillesøster juni 12 <3
Enig! Var 23,5 grader i skyggen her idag, og ingen sur vind. Hadde tynn bukse og singlet selv, ungene i tights og genser/kjole. De var rimelig varme så kunne nok kledd av noe mer. Men stussa litt når vi kjørte forbi et hus der barnehagebarn badet i plaskebasseng på plenen. Venter til mai hvertfall med det her, men det er virkelig sommertemperaturer her nå. Er ikke sånn veldig redd for å kle av for mye, men er forsiktig om jeg kjenner sur vind da.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Det er tidlig ja. Her gikk hu i tigths og t skjorte i går. Men er veldig varm av seg

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app
 
Tassen har hatt bukse og genser på seg de to siste dagene. Han blir fort varm, men vurderte ikke å ta av mer. Gikk forbi en av naboene i går og der løp 2-åringen rundt i bare bleia og 4-åringen i liten badeshorts bare. De løp rundt barbeint i gresset mellom trampoline og plaskebasseng. Mannen og jeg var veldig enige om at sååå sommer var det ikke ennå :)
 
Back
Topp