Beklager

x1xPastella

Forumet er livet
Beklager at jeg ikke har vært helt med i det siste... bekkenet krangler en del og gubben ligger rett ut med store ryggsmerter så vi er litt av en gjeng her... Jeg er faktisk i bedre form enn han så da må jeg stå litt på for han også...

Men jeg håper at alt blir bedre etterhvert!!!

Vi føler vi begynner å bli stressa, plutselig går tida så fort lissom, det er jo bare 5,5 uke til fødsel og jeg er høygravid, og badet er IKKE ferdi... Gubben får jo ikke gjort noe med den ryggen...

Han begynner å bli bedre heldigvis da, så vi får håpe at alt blir bedre snart!!!

God bedring til dere begge! [:)]

God bedring til dere begge 2. Hvis det er en trøst så river vi badet på onsdag og jeg har kun 4 uker igjen. Vet det ikke er ferdig til jeg føder men så lenge jeg er forberedt på det skal det nok gå bra :)

Lykke til, har han prøvd kiropraktor?

Lykke til og god bedring til dere begge!

flere som driver med oppusing, fin tid å ta det på:) holder selv på med badet håper å bli ferdig til termin.. god bedring til dere begge, og lykke til med oppusingen.

ORIGINAL: lillemor85

flere som driver med oppusing, fin tid å ta det på:) holder selv på med badet håper å bli ferdig til termin.. god bedring til dere begge, og lykke til med oppusingen.

vi også... god bedring[:)]

Må bare si: God bedring til dere begge to!!

Tusen takk alle sammen!!!

God bedring til begge to[:)]

god bedring til dere begge[:)]

god bedring til dere begge[:)]

Uff da.. hørtes ikke noe kjekt ut. Håper dere snart blir bedre, så badet blir ferdig...
*sende masse god-bedring støv*

God bedring begge to!!!  Badet vårt er heller ikke ferdig! Har innstilt meg på at det ikke blir det før fødselen..

ORIGINAL: Divinity

Uff da.. hørtes ikke noe kjekt ut. Håper dere snart blir bedre, så badet blir ferdig...
*sende masse god-bedring støv*
Signerer!God bedring![:)]

god bedring

Huffda... det hørtes ikke no særlig ut. Får håpe han kommer seg nå da sånn at badet blir ferdig, og du kan få slappet av litt før fødselen.

Vi ble ferdig med badet for noen uker siden og det er sååååå deilig.
Har prøvd massasjebadet og du kan bare glede deg[;)][;)]

ja jeg gleder meg så utrolig til boblinga!!!

Uff da ! God bedring til dere begge ! Har lagt merke til at du ikke har vært så aktiv i det siste og lurt på om alt var bra med deg !

Back
Topp