beklager

hirly

Gift med forumet
at jeg er svært lite tilstedeværende folkens!! Jeg leser ikke og svarer ikke.. stortsett, men hender jeg er innom og oppdaterer meg litt da. men døgnet har ikke nok timer (som flere har sagt her inne).

Gleder meg til vi kan snakkes litt mere!

Hehe, ja det er meget stille her inne nå. Men de fleste er vel på plass på jobben igjen og når man kommer hjem, vil man kose med de små ikke BV. Så sånn er det bare[:D]

Takk for forståelsen damer! Godt vi er flere i samme båt!

Går seinere med huset nå som vi begge er tilbake i full jobb og Simen er i barnehagen. Noe som resulterer i et ganske intenst savn fra begge kanter når vi møtes igjen på ettermiddagen :) Simen har blitt mer mammadalt enn før gitt.. Men skal oppdatere med litt nyere bilder og sånn når jeg får roa meg litt

Imr skal jeg være forlover når min beste venninne skal gifte seg.. så sitter her noen minutter for å roe meg ned litt.. Vært en spesielt hektisk uke igrunn.. kjedleig om det skal slå ut i megahodepine imr..

Nyt helgen damer!

Må berre kommentere her eg også, er innom å leser kver dag, men svarer sjelden dessverre, blir berre ein kjapp tur[&:][&o]

Sånn tror jeg det er med oss alle, vi sitter ikke med små hjelpesløse babyer mer,, men små krevende mennesker! Da blir d sånn.. Man ønsker så gjerne å lage tråder, kommentere og være aktiv, men tiden strekker ikke lenger til....
Vi får bare passe på at det ikke er helt dødt her[;)]

ORIGINAL: *Milla87*

Sånn tror jeg det er med oss alle, vi sitter ikke med små hjelpesløse babyer mer,, men små krevende mennesker! Da blir d sånn.. Man ønsker så gjerne å lage tråder, kommentere og være aktiv, men tiden strekker ikke lenger til....

Sign her[:)]

ORIGINAL: vetlemeg

Må berre kommentere her eg også, er innom å leser kver dag, men svarer sjelden dessverre, blir berre ein kjapp tur[&:][&o]

Henger meg med i klubben [;)]
Er stort sett innom hver dag, men føler ikke jeg har så mye å komme med....eller ihvertfall ikke tid til å komme med det. Når Erik er våken er det komplett umulig å ha pc'en framme, for han er så ivrig til å "hjelpe til" med å skrive [:D] Og når han sover, prøver jeg å få gjort andre ting av skulleburdehaddetenkt-lista.

Slenger meg på her jeg også.
Har i grunn vært ganske lite her inne iløpet av sommeren. Og nå blir det som regel bare rett inn og skumme full fart gjennom, og veldig sjeldent jeg lager noen nye tråder.

Men dere er veldig gode å ha dersom jeg lurer på noe, så jeg håper folk fortsetter å stikke innom, og svare på innlegg når de føler de har noe å bidra med[:)]

ikke alltid jeg er innom her hver dag pga nå er hverdagene så hektiske her etter de store begynte på skolen igjen i forrige uke og emilie begynte i barnehage i forrige uke.dagene flyr så fort.
Mini her åler og krabber seg over alt nå.må holde badedøra og gangdøra igjen pga hun kommer seg ellers tid og blitt glad i å rote i kattematen.heldigvis bare tørrfor..ikke stille her i huset..inni mellom er jeg bare en snar tur her inne og bare leser og ikke alltid svarer..[;)]

Da er vi to... jeg har litt for lite overskudd for tida.. Men det kommer seg vel!!! [:)][:)]

ORIGINAL: akg

Sign [:)]

Back
Topp