Beklager stillheten fra meg....

Idak90

Juli2015❤️
Hei alle sammen! :) grunnet ekstremt dårlig form har jeg vært veldig lite innpå her. Liggi ei uke å spydd hvor jeg har gått ned 1 kg om dagen. Ingenting ville bie i magen. Før helga fikk jeg afipran som har hjelpet meg veldig. Klarer å drikke og spise litt igjen. I morra er det første ordentlige legetime i graviditeten, skal jeg ta med urinprøve? Ikke hørt at jeg skal det men alle andre sier jeg skal.. Lurer også på å sykemelde meg ei uke eller to, så jeg virkelig blir i form igjen.

Hvordan står det til med dere andre?:)

Klem fra meg ❤️

Så bra du får i deg litt mat og drikke! Er du ikke allerede sykmeldt når du er så dårlig? Ta deg tid til å komme deg skikkelig før du begynner på jobb igjen!
Man skal ha med urinprøve til alle graviditetskontrollene, så det er bare å kjøpe en haug med prøveglass med en gang :)

Så bra du får i deg litt mat og drikke! Er du ikke allerede sykmeldt når du er så dårlig? Ta deg tid til å komme deg skikkelig før du begynner på jobb igjen!
Man skal ha med urinprøve til alle graviditetskontrollene, så det er bare å kjøpe en haug med prøveglass med en gang :)
Nei har brukt egenmeldingsdager den forrige uka da jeg kun jobbet 3 dager(turnus) men siden julen nærmer seg blir det og mer jobbing så trur sykemelding er en god ting nå til formen er på topp :) okei, da får jeg reise på apoteket og hamstre glass i morgen :)

Back
Topp