Beklager på forhånd til alle dere dårlige.

frutrymbo

Betatt av forumet
Jeg blir gal snart. Er 6 uker i morgen. Forrige sv.skap var jeg veldig dårlig. Sov hele tiden, var kvalm og spydde. Denne gangen, NADA. Føler meg ikke gravid i det hele tatt. Hadde jeg hatt det slik forrige gang hadde jeg nok ikke vært så engstelig. Huff, mener ikke å klage på null symptomer liksom, men blir så utrolige usikker på om det er en spire der inne. Har litt småømme pupper, litt halsbrann, litt mer trøtt enn vanlig og that's it. Og uteblitt mens pos graviditetstest så klart da ;) Flere som har hatt/har det sånn? Er jo ikke bra for spiren, om den no er der, at jeg går rundt å stresser og bekymrer meg så fælt. Men kan desverre ikke skru av tankene mine :( Forrige sv.skap bodde jeg i Australia, og der får mab UL i uke 5-6, 12-13 og 18-20! Det var så deilig det! Å få se et bankende lite hjerte.

Sent from my D5503 using BV Forum mobile app

Det høres akkurat ut som meg. Jeg er trøtt, og om jeg legger godviljen til, så kaaanskje jeg kan kjenne at puppene er litt mer ømme. 6 uker i dag. Jeg liker heller ikke fraværet av symptomer. Kunne iallfall hatt et klart symptom :)

Ytterst få plager. Litt trøtt bare, men ikke mer enn det ;) Og murringer da.. Men det er jo ingen plage sånn sett ;)

Hadde ingen, nada nix symptomer..før jeg klaget min nød her inne :p Dagen etter kom de kastet på meg..he he he..

Er også litt bekymret da jeg ikke har noe særlig med symptomer. Jeg har fortsatt litt ømme pupper, men de var ganske mye vondere da jeg fikk positiv test for to uker siden.. Det er kanskje hovedgrunnen til at jeg bekymrer meg, at jeg hadde sterkere symptomer tidligere (men bare med ømme pupper altså).. Jeg har periodevis en del stikkinger i magen, men det varer ikke lenge.. Likevel tenker jeg hver gang de kommer, at nå begynner det, nå faller det ut.. Men det går altså fort over, og jeg blir sittende å lure på om det er et bra eller dårlig tegn med disse stikkende smertene i magen..

Sent from my iPhone using BV Forum

Lite hos meg også så skal vel ikke klage, men er bekymret for at det er noe galt så tenker en del på det. De symptomene jeg hadde har gått over.. Måtte ta ny gr.test i går for sikkerhetsskyld og den var mye sterkere enn for et par uker siden. Er nå 7+6 på vei. Tror det blir tidlig UL her for å senke skuldrene litt..dette er jo min første ;)

Tror nok det er like normalt som å være kvalm. Også har jeg lest at kvalmen ofte ikke kommer før rundt uke 6. Håper for din skyld at den ikke kommer :)

Jeg hadde minimalt med symptomer frem til uke 7, da kom kvalmen og tok meg!!

Jeg hadde meget lite symptomer med mine 2 første jenter,denne gangen derimot så er det full pakke! Jeg vet det er lett å bli bekymret, men prøv å nyt det litt innimellom :)

TuMmY LoVe

Med første var jeg kun kvalm på morgenen fra ca uke 6 til uke 10, kanskje. Ingen andre symptomer. Denne gangen er jeg kvalm, trøtt og har ømme pupper... Har vært sånn siden uke 6. 9+4 idag.

Jeg hadde en del symptomer fram til uke 7 ca. Deretter så har de dabbet av, har ømme pupper, ligamentsmerter, noe mer trøtt. Men ingenting annet enn dette. Er ganske behagelig, men føler meg ikke akkurat gravid...

<3 Gutt feb.12 <3
<3 nr.2 ventes 08.04.15 <3

Back
Topp