Beklager jenter!

kate

Gift med forumet
Mente virkelig ikke å såre noen med det innlegget jeg skrev.
Kan love dere alle sammen at jeg overhode ikke mente noe vondt med det.

Dere jeg desverre ikke nevnte med navn er da overhode ikke glemt. Jeg skrev til dere også. Altså ALLE prøverne her inne...
De jeg nevnte navnet til er jo de jeg har hatt mest med å gjøre her inne, som jeg "kjenner" litt, og kan skrive personlig til her inne. Er desverre ikke så lett å få med seg ALLE på en slik liste, trodde det var greit jeg skrev et eget avsnitt til alle de andre prøverørsjentene her inne.
Men det var kanskje dumt av meg, men VIRKELIG jeg mente det bare godt.
Trodde dere jentene her inne ville sette pris på det. Desverre er det ikke så lett å skrive personlig til dere jeg så og si aldri har snakket med her inne. Men da skulle jeg selvsagt droppet alle.

Håper dere kan tilgi meg dere som synes det var dårlig gjort av meg....mener ikke å utstøtte noen her.

Alle dere andre prøvere her inne: Stå på, snart er det deres tur! Noen må nok ta noen omveier for å komme fram, men tilslutt er vi alle samlet på "mammalisten". Opp med hode, og se lyst på framtiden. Dere kommer til å bli noen fantastiske og gode mammer! Og dere er sterke!
Motgang gjør oss sterke jenter! Men tilslutt vil det ende godt for oss alle sammen. Framtiden er vår!
Dere jeg ikke har nevnt med navn, jeg har ikke glemt dere....Stooor klem til dere alle sammen!

det skal du ikke tenke på kate!!!!!!!!!!!!! tråden din var nydelig flott!!!!!!!!!!!! og man kan ikke nevne alle nikene, sånn e d bare. ikke alle man får så god "kontakt" med,og sånn e d bare.

Synes det er fælt at noen skal ta seg nær av at man ikke blir nevnt jeg[8|] Nå er det jo alltid noen man prater med mer enn andre, noen som aktivt legger igjen hilsener i dagboken ens, og noen som alltid svarer i nesten alle tråder. Sånn er det jo bare. Det er de som blir lagt merke til, og som man prater en del med og får god kontakt med.

Nå har jeg lest hva som ble skrevet i den andre tråden, og kjente at jeg ble skikkelig irritert. Ikke ta deg nær av dette kate, som hun sier selv så var det jo egentlig ikke direkte rettet mot deg, og da skjønner jeg ærlig talt heller ikke hvorfor hun måtte gå inn og ødelegge tråden på den måten.

ORIGINAL: VilSåGjerne

det skal du ikke tenke på kate!!!!!!!!!!!!! tråden din var nydelig flott!!!!!!!!!!!! og man kan ikke nevne alle nikene, sånn e d bare. ikke alle man får så god "kontakt" med,og sånn e d bare.

Signerer Vilsågjerne her,

ORIGINAL: * Bobbo *

Samme her!!!

ORIGINAL: [miss]

ORIGINAL: * Bobbo *

Samme her!!!

Jeg er så enig så enig. Ikke tenk på det Kate, du er et nydelig menneske som bare vil folk vel!! 

Jeg syns innlegget ditt var nydelig jeg, Kate[:)]Og jeg hadde ikke tatt meg nær av det viss du ikke hadde nevnt meg i tråden du,fordi du skreiv jo ganske tydelig: Alle dere andre prøvere her inne:

Edit: Skriveleif

ORIGINAL: Viksi.

Det er greit at noen er uenig med meg, MEN LES DET JEG HAR SKREVET......
OG DU SOM HAR SKREVET EN J... STYGG PM. (HAR SENDT DEN INN TIL PRIKKEN)
Har fått noen veldig fine også, tusen takk til dokker.

Huff, skjønner ikke hvorfor folk gidder å sende stygge pmer til folk[:@] Greit nok at jeg er uenig med deg. Jeg synes bare at det var feil setting å ta det opp i en tråd som skulle være positivt ment. Synes bare du kunne tatt det i en annen tråd en annen dag. Blir bare så feil mot kate som bare ville være hyggelig.

Heilt enig

Synest tråden var flott jeg kate! Helt utrolig dersom noen tar seg nær av å ikke bli nevnt [8|]
Flott og positiv tråd, gledessprederen [;)]
*Storgojulklem*

hei[:)]det skal du ikke tenke på, jeg så ikke noe negativt i det du skrev[;)][;)]og ble heller ikke skuffet over at mitt navn ikke var nevnt. noen kjenner mann bedre en andre[;)]

Uff ser jo nå at det er mange flere jeg kunne nevnt[&o] er bare så vanskelig å få med seg alle.

ORIGINAL: Viksi.

blir denne aldri ferdig?

Den er vel ferdig når den er diskutert ferdig. Alle må jo få ut sin reaksjon på saken[8|]

Siden du skrev i meldingen at du ikke kunne skrive til alle nicka, følte jeg meg likevel inkludert! [:)] Koselig at du gir en ekstra hilsen til de du har best kontakt med. Jeg ville skrevet opp noen andre navn om jeg skulle skrevet, og sånn er d. Vi er forskjellige og har bedre kontakt med enkelte! [:)] Syns d var en koselig melding jeg! [:)]

ORIGINAL: snuppis30

Jeg synes at det er veldig trist at innlegget ditt har både blitt slettet og ødelagt [:(][:(][:(][:(]

Selve tråden min er ikke blitt slettet, den ligger på side to. Men enkelte av innlegene er blitt slettet.

Nei hadde hele tråden blitt slettet hadde jeg nok blitt ganske sinna, frustrert og lei meg...det tok nemlig litt til å skrive den...

Back
Topp