Beklager jenter...

Klesklypa

Gift med forumet
Men her kommer enda en tråd om landstreffet :)

burde tatt dene under skravle tråden, men trenger svar litt fort, så da ser dokke denne fortere tenkte eg :)

men på fredagen,
da skal dokke spise lunsj i reiseklerna sant? også skifte til finere kler til middag/fest??

driver å pakker no ser du:)

*F9Z*

Jeg skal spise i reiseklærne mine ;) Dvs de klærne jeg har på mens jeg reiser til sentrum med bybanen :D Ville tatt seg dårlig ut om jeg troppet opp naken, da hadde halve byen endt på legevakta og vært snøblind :P

Regner halvveis med jeg bytter før party ja :) Om jeg har noe å bytte til.. Blæh.

jeg har ikke reiseklær på meg, men kommer til å gå i hverdagsklær til lunsj og finere klær til middag/bynemoticon

Jeg skifter om før jeg skal på middag :)
Nå skal ikke jeg på lunsj men .. hehe.. skifter iallefall fra reiseklær til noe annet senere :) 

Hva skal du ha på deg på kvelden??? ååååh, jeg SLITER:. aaaner ikke hva jeg skal ha på meg.. det er jo meldt knall vær så kanskje jeg går for leggings og en tunika :) får se :) 

Ikkje for å vere frekk, men det å reise med buss fram og tilbake for å skifte til middag, vil ta for lang tid.

Er det eit rom eg kan få skifte/dusje på?? Eg tar med egne håndkler og eg er super rask å dusje altso...

Føler meg så dum som spør :S

Du skulle gjerne ha fått byttet hos oss men vi kommer akkurat til middag på fredag og møter ikke gjengen før middag igjen på lørdag.. :-/ 

Ehmn.. Håper det ordner seg :) skjønner at det er kjipt å dra fram og tilbake med buss om du ikke bor i sentrum eller ved linda lissom :-/ 

Trone skrev:
Er heldigvis ikke kongen vi skal spise med ha ha ha!!

Heldigvis ikkje, men lukter eg for gale, så får eg ha mitt eget bord eg da *rullemedaugene*

Back
Topp