L Lindalu Betatt av forumet 20 Feb 2011 #1 Jeg må bare si at jeg har begynt å hekle, mye din ære.. Siden du er en heklemotivator her på BV tenkte jeg å vise deg min første bestemorrute :)
Jeg må bare si at jeg har begynt å hekle, mye din ære.. Siden du er en heklemotivator her på BV tenkte jeg å vise deg min første bestemorrute :)
K KathMor Forumet er livet 20 Feb 2011 #2 Jøsses - til og med i flere farger! Jeg heklet mine i kun en farge gitt [8D] Blir kjempe fint jo Lindalu!! [:D][:D]
Jøsses - til og med i flere farger! Jeg heklet mine i kun en farge gitt [8D] Blir kjempe fint jo Lindalu!! [:D][:D]
Glapia. Gift med forumet 20 Feb 2011 #3 Ja jammen er du flink!!!! [:D][:D] Sendt deg invite til bloggen forresten.
1 1gangs lykke Glad i forumet 20 Feb 2011 #4 oi, det ser jo kjempebra ut! bestemorsruter er så koselig! hekler det en del jeg og. Blir jo så kosleig slike tepper
oi, det ser jo kjempebra ut! bestemorsruter er så koselig! hekler det en del jeg og. Blir jo så kosleig slike tepper
L Lindalu Betatt av forumet 20 Feb 2011 #5 ORIGINAL: Glapia. Ja jammen er du flink!!!! [:D][:D] Sendt deg invite til bloggen forresten. Jeg så det, men kom ikke inn.. Hmmmm
ORIGINAL: Glapia. Ja jammen er du flink!!!! [:D][:D] Sendt deg invite til bloggen forresten. Jeg så det, men kom ikke inn.. Hmmmm
Glapia. Gift med forumet 20 Feb 2011 #6 merkelig! det skal du kunne. ORIGINAL: Lindalu ORIGINAL: Glapia. Ja jammen er du flink!!!! [:D][:D] Sendt deg invite til bloggen forresten. Jeg så det, men kom ikke inn.. Hmmmm
merkelig! det skal du kunne. ORIGINAL: Lindalu ORIGINAL: Glapia. Ja jammen er du flink!!!! [:D][:D] Sendt deg invite til bloggen forresten. Jeg så det, men kom ikke inn.. Hmmmm
B *BekkUlf* Forumet er livet 20 Feb 2011 #8 Så FINE[:D][:D][:D][:D] Søte farger! (det er kjekt å være en heklemotivator)
En liten Betatt av forumet 20 Feb 2011 #9 Så fine.. Flinking![:)]Håper jeg får rota meg til å begynne å hekle snart og!