*Bekkizz22*

Kraaka

Gift med forumet
Ser du er online....

Hva skjer??[:D]

Rettelse: Hmm..det er det rareste...var nå så sikker på at jeg så du stod logget på..men på profilen din så har du ikke vært på siden i natt...hmm!!!
Sorry!!! Håper du er på føden![;)]

Takk som spør [:D] Er så langt unna føden som det går an og få blitt... Har ikke kjent noe som helst mere av riene [8|] er litt i tvil om det virkelig var det.. hmm, fikk skikkelige forhåpninger i går kveld, men neeeeida!

Kanskje det var hodet til baby'n din som festa seg?! Jeg kjente veldig godt at det festa seg hos meg, og da var jeg i uke 35... Også har jeg hatt samme type smerter/ubehag et par ganger senere! jordmora mi sa at den da presser seg vei nedover...

Ja, jeg var hos legen i dag, og han trodde ikke det var rier.. Men hodet til bebien som holdt på å feste seg, og trykket nedover! Får håpe han har rett da! [:)] Det gjorde hvertfall dødsvondt, klarte nesten ikke stå oppreist..

Jeg hadde ordentlig vondt jeg og når det festa seg. Skikkelig press nedover og kynnere. Hadde lyst til å bevege meg, men var vondt å stå, så da krølla jeg meg som best jeg kunne oppi senga, med dyna godt pakka rundt meg!

Ser du er fra oslo, skal du føde på Ullevål?!

Nei, søkte på Ullevål, men der  var det fullt, så jeg ble flyttet til a-hus [:-]

Ja, det eneste som funka var å krølle seg skikkelig sammen i fosterstilling.. Har vært sånn av og til når jeg skulle på do om natta, glemmer det helt og reiser meg helt opp, og så kjenner jeg DE smertene i underlivet så jeg må gå krøket for at det ikke skal gjøre vondt. Har det gitt seg hos deg, eller har du det enda?

Fullt på ullevål ja... Når har du termin? Jeg skal på Ullevål og jeg håper det ikke er fullt når jeg ringer fordi fødselen er igang..

Jeg hadde så lyst til å legge meg på magen jeg.. men det er jo litt vanskelig for tiden... [&:] Men så vondt har jeg ikke hatt det igjen som den dagen, men får det nå og da fortsatt... Men får noen ganger et skikkelig press nedentil (på skambenet liksom) og det kan komme når som helst, men stort sett om natta. Og det hjelper ofte å gå å tisse. føles som jeg har en liten kynner samtidig også. Jeg tenker det kanskje er livmora som flater seg mer ut og jeg...
En liten smakebit på fødselen tenkte jeg når jeg hadde det som verst den dagen..!!

Back
Topp