Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: *bekkibjarnoll*
ORIGINAL: trønder79
Hmmm... rart! Får teste igjen om noen dager [:)] Og ellers bare prøve videre[:D][:D]
ja skal teste igjen på fredag,men da skal jeg teste med en test fra apotek og ikke en "billig-strimmel"[:)]
Hmmm... rart! Får teste igjen om noen dager [:)] Og ellers bare prøve videre[:D][:D]
ja skal teste igjen på fredag,men da skal jeg teste med en test fra apotek og ikke en "billig-strimmel"[:)]
Ah..! Ja, stoler bare på clearblue[:)]
ORIGINAL: Lissyjane
Synes du helt ærlig det er greit å få sånne tråder? [8|]Hvis jeg var prøver og jeg ikke ble gravid med det første så hadde jeg blitt lei meg liksom. Men det er kanskje ikke normalt[8D]
Synes du helt ærlig det er greit å få sånne tråder? [8|]Hvis jeg var prøver og jeg ikke ble gravid med det første så hadde jeg blitt lei meg liksom. Men det er kanskje ikke normalt[8D]
Er jo på ingen måte vondt ment! Det håper jeg du forstår, B. Men det er nå en gang sånn at når man har valgt å fortelle at man prøver, og har en egen ticker som sier hvor man ligger an i løypa, så blir man veldig nysgjerrig på hvordan det går! (særlig når man selv akkurat har blitt...) Men ellers så går det HELT fint an å si fra at "det har ikke du noe med!"[:)]
åhh gud du er jo gravid du[:D] grattis[:D][:D] Hvordan er formen?