Bekki...!!!???

Dytt![:D]

remi tvingte meg til å teste,og den var negativ,men har ikke fått mensen enda heller,og mensmurringene er vekk[8|]

Hmmm... rart! Får teste igjen om noen dager [:)] Og ellers bare prøve videre[:D][:D]

ORIGINAL: trønder79

Hmmm... rart! Får teste igjen om noen dager [:)] Og ellers bare prøve videre[:D][:D]

ja skal teste igjen på fredag,men da skal jeg teste med en test fra apotek og ikke en "billig-strimmel"[:)]

ORIGINAL: *bekkibjarnoll*

ja skal teste igjen på fredag,men da skal jeg teste med en test fra apotek og ikke en "billig-strimmel"[:)]

Ah..! Ja, stoler bare på clearblue[:)]

Ah..! Ja, stoler bare på clearblue[:)]

ja jeg har bare tatt cb før,så vet liksom ikke hva man skal stole på osv,men men,merker det på freddan[:D]

ORIGINAL: Lissyjane

Synes du helt ærlig det er greit å få sånne tråder? [8|]Hvis jeg var prøver og jeg ikke ble gravid med det første så hadde jeg blitt lei meg liksom. Men det er kanskje ikke normalt[8D]

Helt enig [8|] Sikkert kjekt i begynnelsen då, litt ekstra oppmerksomhet skader jo ingen [;)] Men det roer seg vel etterhvert....

Synes du helt ærlig det er greit å få sånne tråder? [8|]Hvis jeg var prøver og jeg ikke ble gravid med det første så hadde jeg blitt lei meg liksom. Men det er kanskje ikke normalt[8D]

nå i begynnelsen er det greit,men om vi forblir prøvere i et-to år og jeg forsatt får sånne tråder hver mnd,ja DA blir jeg nok litt lei meg,men nå syns jeg det bare er koooos[:)]

Er jo på ingen måte vondt ment! Det håper jeg du forstår, B. Men det er nå en gang sånn at når man har valgt å fortelle at man prøver, og har en egen ticker som sier hvor man ligger an i løypa, så blir man veldig nysgjerrig på hvordan det går! (særlig når man selv akkurat har blitt...) Men ellers så går det HELT fint an å si fra at "det har ikke du noe med!"[:)]

Er jo på ingen måte vondt ment! Det håper jeg du forstår, B. Men det er nå en gang sånn at når man har valgt å fortelle at man prøver, og har en egen ticker som sier hvor man ligger an i løypa, så blir man veldig nysgjerrig på hvordan det går! (særlig når man selv akkurat har blitt...) Men ellers så går det HELT fint an å si fra at "det har ikke du noe med!"[:)]

åhh gud du er jo gravid du[:D] grattis[:D][:D] Hvordan er formen?

åhh gud du er jo gravid du[:D] grattis[:D][:D] Hvordan er formen?

Formen er som sist, helt fin, men til tider ganske trøtt...[:)] Håper jeg får et like fint svangerskap som sist. Bortsett fra å være trøtt i noen mndr. til å begynne med, var jeg helt uten plager![:D]

Synd at dette måtte vinkles i en slik negativ retning. Men da avslutter JEG her.[:-]

halloooo dette er min tråd..skal ikke ha noe avsporing[8D]

Back
Topp