Bekki

Mavir

Elsker forumet
Lurer på om det stemmer at baggyluene til voksen bare skal ha 40 masker på pinne 7 når "Hello Kitty-luene har 48 masker på samme pinnestr?
[8|]

jupp[:)] er ikke samme garn, og denne skal være litt tett[:)]
MEN, det KAN være at jeg tuller meg, for nå når jeg ammer er hjernecellene mine litt ute på tulltur, så gi meg en lyd om det er feil[8D]

Står det ikke drops eskimo på begge?

Jeg snakker om den første du laget (unisex)

men det står jo 47 i oppskriften[8|][:)]

ORIGINAL: Mavir

Står det ikke drops eskimo på begge?

Jeg snakker om den første du laget (unisex)

ahhhh[8D] Jo den er det bare 40, det er en "smal" baggylue

jaja, trenger alltid nye luer, så får hekle en da[8D] har litt eskimo til overs[:)] gir deg en lyd når den er ferdig!

ORIGINAL: *HekkeliBekkeli*

jaja, trenger alltid nye luer, så får hekle en da[8D] har litt eskimo til overs[:)] gir deg en lyd når den er ferdig!

Du trenger ikke det altså, hørtes bare så rart ut at 40 masker ble nok når barneluen var på 48 masker. [;)]

Du trenger ikke det altså, hørtes bare så rart ut at 40 masker ble nok når barneluen var på 48 masker. [;)]

nå sitter jeg og hekler, og det ser fint ut foreløpig[8D] fant ikke nål 7, så er nok nål 8 som må bli brukt. Ja, det hørtes jo litt merkelig ut, men kittyluen passer jo,ikke sant?

nå sitter jeg og hekler, og det ser fint ut foreløpig[8D] fant ikke nål 7, så er nok nål 8 som må bli brukt. Ja, det hørtes jo litt merkelig ut, men kittyluen passer jo,ikke sant?

Kittuluen passet med 48 masker til snuppa mi ja. Og før jeg tovet den første som jeg hadde heklet med 56 masker på pinne 7 var den litt stor til meg. [:)]

Men 40 masker på pinne 8 blir vel en del større enn 40 masker på pinne 7?

Flott at du orker å teste for min skyld forresten. Klem [:D]

Back
Topp