Synes det er veldig tidlig å begynne med bekkentull allerede nå... Jeg kjente tendens til bekken rundt uke 5, men satt da litt på ball om kvelden, og det roet seg igjen. Har nå hatt ferie i 3 uker, og ikke merket noen ting. Begynte i går på jobb igjen, og da halve dagen var gått var jeg vond. Roet seg noe da jeg satt litt på ballen når jeg kom hjem, men jeg kjente det likevel resten av dagen og natten.
Våknet i dag, og var helt fin. Har nå vært på jobb i en time, og er VOND! Er 10 uker i dag...
Jeg har vært plaget med bekkenet i de andre svangerskapene også, men ikke så tidlig!!
Hva i all verden skal jeg gjøre? Jeg hadde håpet at jeg skulle få jobbe frem til permisjonen denne gangen, da jeg trivs veldig godt på jobb.
Noen som har noen tips til hva jeg kan gjøre for å redusere vondt?
Våknet i dag, og var helt fin. Har nå vært på jobb i en time, og er VOND! Er 10 uker i dag...
Jeg har vært plaget med bekkenet i de andre svangerskapene også, men ikke så tidlig!!
Hva i all verden skal jeg gjøre? Jeg hadde håpet at jeg skulle få jobbe frem til permisjonen denne gangen, da jeg trivs veldig godt på jobb.
Noen som har noen tips til hva jeg kan gjøre for å redusere vondt?