Noen som har merket noe til bekkensmerter/bekkenløsning alt?:-/
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Uff, er det virkelig ikke noe annet å gjøre enn å slappe av???
Smertene kommer før bekkenet løsner.
Jeg gikk til manuellterapaut sist, og før det løsnet svømte jeg og drev med gravid yoga.
Det forebygger. Itillegg er det bra med tilrettelegging på jobben
Ut av hvor fort jeg fikk det i begynnelsen, trodde de først at jeg måtte ha full sykemelding minst den siste måneden, og 50 % måneden før det.
Var bare 40% sykemeldt de 6 siste ukene..
Sist gikk jeg til fysio to ganger i uken. Jeg trener og svømmer med øvelser jeg har fått tilpasset, da jeg har slitt siden forrige svangerskap i perioder, de 5 siste årene. Det har virket veldig bra forebyggende når jeg ikke har vært gravid, men siste uken har jeg fått veldig vondt! Jeg er allerede sykemeldt for hyperemesis, og det var jeg sist og...
Livredd for nåler jeg :-/Fyseo hjalp ikke for meg, men manuellterapaut gjorde.
Satte blant annet nåler der det gjør vondt
Uff-god bedring uansett hva det er!Ja har begynt å få smerter.... Men jeg har fibromyalgi så det kan godt være det istedet! Har bestilt meg time hos fysio fra før, å har time på nyåret så får sjekke det ut da![]()
Livredd for nåler jeg :-/
Samme hos meg, slitt litt siden sist i perioder! Trener også, tror nok det vil hjelpe litt for oss jegJa, det kommer og går, men det gikk forsåvidt aldri over fra forrige sv.skap :/ Isjas-smerter, håper jeg ikke får låsning også denne gangen... Trener mye nå, noe jeg ikke gjorde sist, så håper at det vil hjelpe på!!
Det burde du, de skal jo være behjelpelig der! Min sjef er ikke veldig behjelpelig dessverre, så jeg har fått sykemld, men mest for kvalmen da..Kjenner det alleredetenkte jeg skulle snakke med jobb etterhvert og finne tilrettelegging
går og står hele dagen på jobb så kjenner det godt..skal heldigvis begynne på svømming med fysioterapeut i januar
Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app