Bekkensmerter i uke 5?

Alvea

Forumet er livet
Himmelbarn
Aprillykke 2016
Januarlykke 2020
Er det i det hele tatt mulig? Jeg er 4+1 idag og har siden i går fått skikkelig vondt i bekkenet. Det stråler alle veier og gjør fysisk vondt om jeg gjør for mye..

Det skal sies jeg hadde bekkenløsning fra en annen verden da jeg var gravid med gutten min, men da begynte det ikke før rundt uke 10.

Jepp! Fikk det før positiv test sist gang

Er det i det hele tatt mulig? Jeg er 4+1 idag og har siden i går fått skikkelig vondt i bekkenet. Det stråler alle veier og gjør fysisk vondt om jeg gjør for mye..

Det skal sies jeg hadde bekkenløsning fra en annen verden da jeg var gravid med gutten min, men da begynte det ikke før rundt uke 10.

Ja, det har begynt som smått her også. Ikke ille enda men kjenner det er på vei når jeg er på jobb eller driver mye husarbeid. Jeg hadde også veldig bekkenløsning siste vellykkede svangerskap men da fra uke 13 kanskje. Poenget er i alle fall at jeg tror dessverre det er mulig så tidlig og at det ofte kommer tidligere når du alt har hatt det en gang.
Er jo hormoner som setter i sving dette og:confused:
Ta vare på deg selv og bekkenet fremover i alle fall:Heartbigred

Jeg tror det. Sist var det grusomt fra positiv test omtrent. Denne gangen startet det i uke 10, måtte sette meg ned midt i en butikk i dag pga smerter fra en annen verden

Jepp! Fikk det før positiv test sist gang
Ja, det har begynt som smått her også. Ikke ille enda men kjenner det er på vei når jeg er på jobb eller driver mye husarbeid. Jeg hadde også veldig bekkenløsning siste vellykkede svangerskap men da fra uke 13 kanskje. Poenget er i alle fall at jeg tror dessverre det er mulig så tidlig og at det ofte kommer tidligere når du alt har hatt det en gang.
Er jo hormoner som setter i sving dette og:confused:
Ta vare på deg selv og bekkenet fremover i alle fall:Heartbigred
Jeg tror det. Sist var det grusomt fra positiv test omtrent. Denne gangen startet det i uke 10, måtte sette meg ned midt i en butikk i dag pga smerter fra en annen verden
Huff, kan jo bli deprimert av mindre! :( Håper det gir seg etterhvert altså!

Fikk det også før positiv test, var sånn jeg var sikker på at jeg var gravid!

Huff, kan jo bli deprimert av mindre! :( Håper det gir seg etterhvert altså!
Jeg fikk hjelp til å holde det greit i sjakk første halvdel. Gikk til kiropraktor hos Bekken og barn.

Jepp startet i de tider hos meg også:-/

Hjalp å gå hos kiropraktor.

Lykke til!

Jeg er 5+3 vare nå, og jeg har det fortsatt. Med første hadde jeg det helt fram til ungen satte hodet i bekkenet, da forsvant alle smertene.
Så kjipt.. Min festa seg aldri, men så fort han var ute forsvant absolutt alle plager, men synes jo det kunne vente noen mnd til før det kom da :arghh:

3+6 kom det denne gangen.
Hormonelt. Det forsvinner ikke, men trenger ikke å bli så ille så lenge man lytter til kroppen. Fysio har nok noen tips :)

Kom ca like tidlig sist, og da tok jeg ikke hensyn til kroppen og var så og si invalid pga smertene. Ble verre og verre, verst etter fødsel.

Så kjipt.. Min festa seg aldri, men så fort han var ute forsvant absolutt alle plager, men synes jo det kunne vente noen mnd til før det kom da :arghh:
Min festa seg heller aldri, men hode var på en måte litt ned i bekkenet for det. Det hjalp veeeeldig her i hvert fall!

Back
Topp