Det er nu 5 måneder siden siste fødsel og det har gått relativt greit. Hadde ekstremt med bekkensmerter i det svangerskapet til den grad at jeg bare falt om i smerte når jeg reiste meg, ikke kunne flytte meg når jeg lå i senga og klarte nesten ikke gå i det hele tatt i perioder.
Det ble bedre en stund etter fødsel, men nu har det begynt å bli verre igjen. Får ekstremt vondt når jeg går og bærer, vanskelig å reise meg, dytte vogn, løfte baby etc.
Skal ta en tur til legen snart for å få en henvisning, men hører så mye forskjellig om hva som har hjulpet. Mange sier fysio og kiropraktor bare har gjort ting verre mens mange sier at osteopati har vært tingen.
Har dere noen erfaring? Og eventuelt hvor mye slikt koster?
Det ble bedre en stund etter fødsel, men nu har det begynt å bli verre igjen. Får ekstremt vondt når jeg går og bærer, vanskelig å reise meg, dytte vogn, løfte baby etc.
Skal ta en tur til legen snart for å få en henvisning, men hører så mye forskjellig om hva som har hjulpet. Mange sier fysio og kiropraktor bare har gjort ting verre mens mange sier at osteopati har vært tingen.
Har dere noen erfaring? Og eventuelt hvor mye slikt koster?