Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Noen som kjenner det i bekkenet allerede? Jeg fikk bekkenløsning med andremann, men ikke før jeg var godt over 20 uker. Nå merker jeg det allerede i bekkenet og mislikervdet sterkt!
Fikk hormonell bekkenløsning i uke 10 sist gang jeg var gravid. Kjempefælt:S Gikk mer og mer over mot uke 30:) Var sykemeldt hele tiden.
Fikk fysio fra første stund, ble litt bedre av det:)
Jeg kjenner litt altså. Ikke på normalen, men stiv og smerter i halebein og korsrygg etter lange turer og noen ganger ved trening. Håper som dere det ikke er noe som skal ta seg opp noe voldsomt!
Jeg fikk bekkenløsning i uke 20 m førstemann, men har enda ikke kjent noe til det. Merkelig nok, siden jeg har hormonelt betinget bekkeløsning, det vil si at den trigges av eggløsning og mens...
jeg fikk også bekkenløsning i uke 20 med førstemann og gikk sykemeldt 50% resten av svangerskapet. Håper det ikke blir så ille denne gang, men skal innrømme at jeg har følt litt vonder fra bekkene mellom graviditetene så kommer nokk denne gang også.
Heldigvis ikke enda, men regner med at det kommer snart.. Begynte å kjenne bekkenet etter 7 uker med førstemann, og 9 med andre, så får se..
Har hatt det vondt til tider, men ikke sånn kjempeille, pleier å stabilisere seg, og blir bedre når hodet ligger nede bekkenet..