Jada, kom allerede i uke 8-10 mener jeg. Har begynt på vannaerobic, og svømmer en runde eller to mens jeg er i vannet. Det hjelper, hvis jeg passer på å ikke overbelaste med de aller bråeste bevegelsene.
Ellers merker jeg det best hvis jeg f.eks har sklidd rundt på snøføre med litt brå og ukontrollerte bevegelser, eller når jeg sitter i samme stilling for lenge (foran PC'en på jobb for eksempel).
Sist gikk jeg til akupunktur, men nå har jeg ikke planlagt noe der. Har byttet jobb og kommet lengre unna det senteret jeg gikk til, samt at det så ut som akupunktøren jeg brukte da har sluttet. Så da vet jeg ikke om jeg gidder. Prøver vel egentlig å ikke gjøre så mye med situasjonen akkurat nå, så legen min skal skjønne neste gang jeg kommer at jeg ikke "skryter det på meg", og henvise meg til noe behandling som funker, evt også sykemelde meg. Har risikosvangerskap pga komplikasjoner sist, så føler vel egentlig at jeg ikke burde overanstrenge meg med jobb denne gangen som jeg har en 3,5-åring å ta vare på også...