Noen som merker noe til bekkenplager? Uke 15 nå, og merker tidligere nå enn sist. Kjenner det etter tur nå allerede...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, veldig! Hadde bekkenløsning med de 2 andre også så er ikke overraska at jeg får det nå heller men hadde ikke forventa det så tidliguke 15 her også og begynte å kjenne det i uke 13
![]()
E3 brått ekstremt plaget nå, er i uke 18.. Strekker seg ogås ned å fester seg i lysken.. Har heldigvis en sitte stillende jobb men hjelper ikke stort når det vondt å sitte og
Vært hos fysioterapeut 2 ganger første gangen fikk jeg noen øvelser å gjøre 3 ganger om dagen og de var ubehagelige
Skal tilbake nå på fredag før 3 timen så får vi se da![]()
Sliter her og. Bruker hver ettermiddag på å hente meg inn til neste dag :/
Har begynt å kjenne det her også
Tidligere enn forrige gang, da var jeg passert uke 25 og vel så det, mener jeg å huske. Nå begynte jeg å kjenne det i uke 15. Er verst i ryggen.
Har kjent det en god stund jeg og, men har tatt seg opp nå i uke 17. Hofter og siden av hoftene er veldig vonde. Går også til behandling men tror jeg må gå litt mer hyppig. Har kjøpt bbhugme men sover ekstremt dårlig med det.
Har begynte å kjenne det her også. Er i uke 16.
Veldig mye tidligere enn sist.
På tur i går fikk jeg plutselig smerter på venstre rompe og hofte. Det stakk skikkelig til, også kunne jeg gå videre.
Kjente på hele hoftepartiet etter turen. Da måtte jeg sitte bakoverlent i sofaen en stund.
Går til osteopat og kiropraktor.Hvilken behandling går du til?![]()
Egentlig ikke, men det blir en del gåing + noe løfting av varer og malingsspann. Skal veldig lite til for at jeg kjenner det. Å bøye seg fremover er døden.Huff så kjipt! Har du en fysisk krevende jobb?