Bekkenplager?

Baby_om_bord

Flørter med forumet
Sommerfuglene 2017
Er ikkje det litt tidlig med bekkenplager allerede nå? Er 5+2 i dag! Var på fjellet i dag, og var veldig vond på høgre sida. Aldri kjent det før :confused:

Er nok ikke bekkenet. Jeg har hatt smerter på høyre side som kommer å går. Er nok bare at det strekkes og jobbes der nede :) men jeg er ingen lege så kan ikke si at det er bekkenet heller :p

Er nok ikke bekkenet. Jeg har hatt smerter på høyre side som kommer å går. Er nok bare at det strekkes og jobbes der nede :) men jeg er ingen lege så kan ikke si at det er bekkenet heller :p

Håper du har rett;) Smertene sitter bak mot ryggen og kjenner de når eg beveger foten! Så da tenkte eg automatisk på bekkenplager! Hadde ingen slike plager sist, så håper eg slepper denne gangen også;)

Jeg har også dette. Akkurat som det er en klem i en nerve bak på rumpen på høyre side.. Hatt dette fra ikm. Får også vondt i ryggen fort.. Jeg er ca 7+3 så synes også dette er tidlig hvis det skal være bekken plager :/

Jeg sliter med bekkenet :/ gjorde det tidlig sist også

Eg kjenner ingenting om når eg er ferdig på fjellet. Håper det bare var denne ene gangen! ;)

Jeg hadde alvorlig bekkenløsning sist, fordi jeg var så dum at jeg løp da jeg var 7 måneder på vei. Denne gangen kjenner jeg smerter allerede, og har for såvidt hatt sporadiske smerter siden fødsel i 2015. Ikke godt. :-P

Jeg begynte tidlig sist med bekkenplager, ble bare verre og verre. Denne gangen kjenner jeg det av og til ;)

Kroppen begynner jo forberedelsene til fødsel med en gang man er blitt gravid, så ikke utenkelig at man kan få bekkenproblema tidlig.

Var på ny fjelltur i dag, men da kjente eg ingenting. Så spørs om det var bare forbigående vondter for min del. Krysser vertfall fingrene for det :angelic:

Kan merkes tidlig pga hormonene :) jeg har vondt i bekken ved eggløsning også

Jeg fant ut at jeg var gravid ved at jeg kjente stikking i bekkenet 6 dpo.. Sykt. Men helt seriøst.

Jeg begynte med bekkenplager i uke 12 Med nummer to. Jeg begynner å få bekkenplager nå allerede. Jeg er bare 5+0 idag, og frykter at det utvikler seg til alvorlig bekkenløsning med gangsvansker som jeg hadde med nummer to.

Men jeg har allerede bestilt time hos lege om to uker, og skal be legen om henvisning til fysio med en gang. Jeg vil egentlig helst starte med oppfølgning og trening allerede nå! Men lege har dessverre ikke ledig time før om to uker.

Jeg hadde plager med bekkenlåsning i forrige svangerskap og hadde mye vondt bak på ene siden av rompa, på et vis. Jeg har begynt å merke litt tendenser til det samme nå også. Litt sånn som Babyklar2017 beskriver det, som en nerve i klem på ene siden bak.

Back
Topp