Bekkenplager

Havets fru

Forelsket i forumet
MAI 2013
Dere andre som sliter med bekkenplager - hvor lenge kavet dere rundt før dere måtte ty til krykker?....
Jeg kjenner smertene begynner å bli mye mer intense, og jeg greier nesten ikke gå uten å halte. Har jo ikke helt lyst å begynne med krykker enda da..
Hvordan har det gått med dere?

Dere andre som sliter med bekkenplager - hvor lenge kavet dere rundt før dere måtte ty til krykker?....
Jeg kjenner smertene begynner å bli mye mer intense, og jeg greier nesten ikke gå uten å halte. Har jo ikke helt lyst å begynne med krykker enda da..
For meg har det ikke gått så langt enda, og har ikke bekkenløsning men bekkenlåsning. Går til kiropraktor og det hjelper masse! Har du prøvd noe behandling? Kanskje det kan utsette krykker en stund?

Eg bruker krykker ved behov. Er ikkje så ofte. Prøver være litt i bevegelse kvar dag. Forrige gang når det var på det verste badet eg mykje i terapibasseng.

For meg har det ikke gått så langt enda, og har ikke bekkenløsning men bekkenlåsning. Går til kiropraktor og det hjelper masse! Har du prøvd noe behandling? Kanskje det kan utsette krykker en stund?
Har gått til en fysioterapaut som tydeligvis ikke hadde peiling.. Driver å leter etter noen som har erfaring med dette.. Vurderer trening i basseng etterhvert.
Veldig kjedelig å kjenne at kroppen begynner å sette begrensninger allerede nå.. Har et svangerskap bak meg uten disse problemene, så da blir en litt tatt på senga..

Har gått til en fysioterapaut som tydeligvis ikke hadde peiling.. Driver å leter etter noen som har erfaring med dette.. Vurderer trening i basseng etterhvert.
Veldig kjedelig å kjenne at kroppen begynner å sette begrensninger allerede nå.. Har et svangerskap bak meg uten disse problemene, så da blir en litt tatt på senga..
Ja fryktelig kjedelig :( Håper du finner en bra fysioterapeut, det er gull verdt. Svømming er nok også lurt. Det har jeg også lyst til!

Jeg har to svangerskap bak meg uten bekkenløsning, men har fått det nå. Jeg skal til fysio, men mens jeg har ventet på time dit, har jeg passet på å gå rolig, med små steg, tatt et og et trinn i gangen i trappen, aldri stresse, mannen må ta ut av oppvaskmadkinen, støtter meg med hendene og setter en fot litt frem når jeg skal reise meg fra stol eller sofa. Løfte så lite som mulig og bøy i knærne når jeg må løfte noe. Pute halveis under rumpa når jeg ligger på rygg og mellom knærne når jeg ligger på siden. Alt dette har bedret smertene mine betraktelig, men utrolig vanskelig å skulle ha så god tid hele tiden. Men heller det enn vanvittig smerte og krykker[emoji4]

jeg sliter ja. går til fysil en gang i uka og har stabiliseringsøvelser jrg bruker hver dag. gjlr alt for å unngå krykker :-(

Har slitt en del med det, men jeg har begynt hos en fysioterapaut som driver med bassengtrening, pluss at når jeg er på jobb bruker jeg noen sko med buet såle, det går veldig mye bedre nå! Har mye flere gode dager enn vonde nå :)

Jeg har fått mye plager. Og det er så smertefullt :-(
Jeg fikk henvisning til fysioterapi med en gang. Gå til legen å få henvisning. Trur det er bedre til tidligere en begynner :-)

Titter inn fra april :) Har hatt bekken plager siden sist svangerskap (jenta er 3 år) så pleier og gå til kiropraktor når smerten er på sitt verste.
Men nå når eg blei gravid i gjenn blei det såklart værre. Var 1 time til akupunktur (5-6 uker siden ) har blitt mye bedre. Nå har eg kun hatt smerter vis eg har gjort for mye.
Går ut i fra eg trenger flere timer. Men det kan eg virkelig anbefale :) var innom i dag og. Sette nåler for kvalmen. Spent på om det virker like bra :)

Back
Topp