Bekkenplager?

Smule3

Betatt av forumet
Jeg har denne uken begynt å få en del smerter i korsrygg og i rompa. Noen ganger stråler det litt ut nedover beinet også. Har syklet til jobb denne uken, for det skal jo være "skånsom trening". Jobber som pedleder på småbarn, så blir en del løfting og ugunstige stillinger også. Er helt ferdig når jeg komner hjem fra jobb.

Noen fler som sliter ned dette?

Synes det er litt tidlig med bekkenplager, hvis det er det.. Er andregangs, og sist kom det rundt uke 27.. 9år siden sist jeg gikk gravid, så husker ikke så mye av hvordan forskjellige ting føltes/kjentes..

Sliter veldig selv også; er 60% sykemeldt nå:-/ jobber også I bhg. Merker det I både symfysen, korsrygg og venstre hofte. Går til fysioterapi og får akupunktur og håper det fungerer greit denne gangen også:-)

Jeg er også ped.leder på småbarns avdeling. Har de siste to ukene kjent korsryggen mer og mer. Det går bra på morgenen, men blir værre og værre utover dagen. Ble 50% sykemeldt på mandag, men er også slapp, svimmel, kvalm og vondt i hodet. fått lavt eller høyt stoffskifte (husker ikke hvilke). Så i utgangspunktet derfor legen ville sykemeldt meg. Jeg nevnte inne korsryggen for han, men trur nok han hadde ment jeg måtte ta det med ro.

Jeg merker stor forskjell nå som jeg ikke er så mye på jobb! Krysser fingerne for at det ikke blir værre og at deg holder seg som nå en kan jo håpe... Hehe..

Var heller ikke veldig plaget med bekken forrige SV og er syv år siden jeg gikk gravid. Kan jo være høyere alder og mer slitsom jobb i mitt tilfelle iallefall

Hehe.. Her nok det mange skrivefeil.. Men men.. Poenget kom vel frem

Ikke at jeg unner dere å ha vondt ;) ..men godt å høre at det er flere. Jeg føler det er litt nedtur, føler veldig på at jeg ikke klarer å yte max på jobb og at det går ut over jenta mi hjemme.
Jeg er 20%sykmeldt nå, men hjelper ikke mye på når den ene dagen blir plassert på en mandag eller fredag :-/ Går heldigvis ut i ferie snart...