Bekkenplager

Lykkelig eple

Glad i forumet
Til dere som hadde bekkenplager under graviditeten, har dere hatt disse plagene i ettertid også? Eller hvordan har evt smerten vært i forhold til hvordan de var under graviditeten? Eller ble dere helt smertfri å frisk igjen i bekkenet etterpå?

Her hadde jeg en delsmerter også i ettertid, gikk til fysioterapaut, og prøvde manuellterapaut. Dette fungerte greit en tid, men smertene kommer og går, har nå hatt konstant vondt i bekkene siden januar i år, som har spredt seg oppover ryggen, og lurer på om dere har noen gode råd?
Føler meg helt utslått etter endt arbeidsdag og når lille er i seng etter en aktiv ettermiddag, blir jeg bare liggende på sofaen, selv om jeg vet at det ikke hjelper!! Har du/dere noen gode tips?


Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
 
Jeg hadde tydeligvis bare hormonelle bekkenplager. Fant ut det da jeg fikk bekkentrøbbel etter hormonbehandling uten å være gravid. Heldigvis har det gått helt over, kan bare merke det litt i hoftene om jeg står veldig mye. Har hørt noen prøver akupunktur med hell. Håper du finner noe som hjelper!
 
Back
Topp