Bekkenplager..

BokTyven

Gammel bruker i ny forkledning! =)
*MIA*
VIP
Det har allerede begynt her :/
Fysio hjelper ikke, det blir bare verre da..

Denne gang skal jeg definitivt prøve bekkenbelte.. Noen som har prøvd det?

Det har allerede begynt her :/
Fysio hjelper ikke, det blir bare verre da..

Denne gang skal jeg definitivt prøve bekkenbelte.. Noen som har prøvd det?
Nei ikke prøvd det. Me. Skal prøves ut her og. Kjenner det begynner sånn smått her og. Verste med hele graviditeten , er bekkenløsning

Jeg har ikke hatt bekkenplager selv, men har en svigerinne som hadde ganske ekstrem bekkenløsning. HUn sverger til bekkenbelte!

Har begynt såvidt her også. Skal til legen min i morgen og få henvisning videre :(

Nei ikke prøvd det. Me. Skal prøves ut her og. Kjenner det begynner sånn smått her og. Verste med hele graviditeten , er bekkenløsning

Det er sant.. Kvalmen er overkommenlig.. Er jo bare å kaste opp - så er det borte.. Men ikke med bekkenet.. :/
Det gjør vondt allerede.. Kan jo bli J''''''a spennende å se resten! :P

Her er det over og ut allerede :(

Jeg sliter både natt og dag jeg. Kjenner jeg har problemer med å gå også innimellom. Hvor får man tak i bekkenbelte?

Jeg får det sikkert om noen uker, fikk det ganske tidlig med nr to.. Men da var jeg ikke helt bra etter første svangerskap. Håper jeg slipper, men det er vel litt mye å håpe på ;-)

Jeg sliter både natt og dag jeg. Kjenner jeg har problemer med å gå også innimellom. Hvor får man tak i bekkenbelte?

Apoteket :) Sikkert mange som selger brukt og =) (hvis du er på kjøpe/selge grupper) =)

Var på tur i dag og skulle nesten ikke klart å kjøre hjem pag bekkenet, klarte jo nesten ikke gasse, wræl å jeg som er avhengi av biln nå når kallen er borte noen månder :/ Kanskje prøve bekkenbelte jeg også. Forje svanerskap kunne jeg bare gå noen meter før det så stopp etter uke 20 :)

Her venter jeg også på at bekkenplagene skal slå inn. De begynte så vidt år jeg var ca 5uker på vei sist. Så gjør alt jeg kan med tanke på løfting bøying gå stå ligge riktig. Og bytte stilling innimellom etter en viss sittetid. Skal også kontakte manuellterapeut og forhøre meg litt angående å få dekket behandling. Da fysio ikke helt fungerer optimalt. Kiro fungerer bedre. Så får håpe manuelltetapi blir vinneren. Håper bare jeg kan holde ut en uke til uten noen store plager slår inn. Da begynner jenta mi i barnehagen. :) da blir det litt enklere med tanke på behandlingstimer

Sent from my HTC One V using BV Forum mobile app

Jeg kjenner ingenting foreløpig, håper det forblir slik for det virker ikke særlig behagelig. Skal være flink å trene opp bekken-muskulaturen.

Back
Topp