Bekkenplager

Hundehviskeren

Gravid og hundegal i Drammen
Jeg har slitet veldig mye med bekkenet mitt og gått utallige timer hos fysioterapi siden uke 19. Plutselig i helgen når jeg begynte å trene agility igjen så ble alle plager borte. Hodet er ikke nede på bebi og hun har festet seg. Noen som har opplevd noe lignende? Er i uke 31+4 nå :)

Har ikke opplevd at bekkenplagene ble borte når hode har festet seg, men har hørt at det kan bli bedre. For når babyen får lagt seg med hode ned og festet seg ordentlig, så stabilisere bekkenet seg bedre. Var iallfall noe i den duren fysioterapeuten min forklarte meg. :)

Ååh, så gått, skulle ønske mitt ble bedre og, men her blir det bare vær og vær.. :/

Da håper jeg det samme skjer her når hodet fester seg, bekkenet er skikkelig kranglete ikveld!! :(

Hode er så si festet her (uke 35). Men mitt bekken er bare blitt verre..

Jeg mente selvfølgelig at hun IKKE har festet seg, ikke lett å få med alt :) da bare fortsetter jeg å håpe på at agilitytrening med hunden er veldig bra for kroppen min ;)

Jeg har problemer med bekkenet utenom svangerskap også..det hjelper for meg å trene, så kan være derfor ;-) uansett hva det skyldes...bare nyyyyyt det!!!

Back
Topp