Bekkenplager og magesmerter..

silsol

Elsker forumet
HAr vært skikkelig plaga med bekkenet i noen uker nå.. Er 100% sykmeldt heldigvis. Ting blir baaare verre og verre for hvær dag omtrent.. De siste dagene har jeg hatt store smerter nederst i magen og i skambenet. Men, verre i dag igjen.. Stråler ned i bena, er kvalm og svimmel ! [&:] Noen som har det sann ?:(

Usj- stakkars! Har også plager, men er ikke så plaget som du.. men for meg har det hjulpet masse å gå til kiropraktor, ellers så har jeg sånn treningsball som jeg sitter på her hjemme - den fynker [:)]

Føler virkelig med deg
Håper du får slappet av litt
Jeg vralter rundt her som en gås og har fått beskjed om å bruke krykker når jeg forlater heimen
Finner liksom aldri en stilling å hvile i
Kjøpt deg bekkenbelte?
Det hjelper meg masse da[:)]

Jeg har egentlig ikke gjort så mye enda.
Skal til jordmor neste uke og lege etterpå, regner med jeg blir send til fysio.
Men det er så rart, har jo driiiiit vondt uten og gjøre noe som helst [&:] Trodde man bare merket plager etter å ha annstrengt seg osv.

Det samme trodde jeg
Har ikke hatt det med de 4 første heller så jeg trodde jeg var skånet for det der
Men det verker uansett hva jeg gjør og om jeg ikke gjør noe
Verst er det at jeg ikke får løftet Linda....får jo kost med henne i fanget, men savner å være mamma sånn jeg var

ORIGINAL: undrendeigjen

Det samme trodde jeg
Har ikke hatt det med de 4 første heller så jeg trodde jeg var skånet for det der
Men det verker uansett hva jeg gjør og om jeg ikke gjør noe
Verst er det at jeg ikke får løftet Linda....får jo kost med henne i fanget, men savner å være mamma sånn jeg var

Off, så gale er det heldigvis ikke her !
Er ikke noe kjekt i det hele tatt når man ikke fungerer sann man føler man burde for barna. Men, er heldigvis ikke SÅ lenge igjen, og tiden flyyyyr ![:)]

Jeg har det som deg jeg og.. Heldigvis ikke like ille hver dag..
Jeg går til behandling en dag i uka. Sist tapet hun meg, det hjalp litt.. Tror hun skal prøve ut en annen tapemetode i morra..
Jeg jobber fortsatt 50%.. Syns det er så godt å ha noe å gjøre hver dag. Håper jeg kan klare 50% ut svangerskapet. Jobber som lærer, så kan sette meg ned om jeg må :-)

Håper alle vi som plages med bekkenet har flinke samboere/hjelpere. Husk at støvsuging og trappegåing er noe av det værste vi kan gjøre..
Håper alle blir kvitt plagene etter fødsel [;)]

Back
Topp