Bekkenplager allerede?

PepsiMom

Gift med forumet
Marshmallows2021
Novemberlykke 2022
Smånissene 2022
13+5 og har kjent smerter i korsryggen etter aktivitet den siste uka. F.eks. etter husvask, huslige sysler, løfting av 1-åringen osv. Det er overkommelige smerter nå, og de roer seg om jeg får slappa av etterpå. Kjennes veldig ut som bekkenplagene jeg hadde sist svangerskap, men da kom det senere. Noen flere som opplever å få dette tidlig?
Må bare bestille time til fysio for å få tips om hva jeg kan gjøre med en gang. Ønsker virkelig ikke reprise av sist svangerskap :bag:

13+5 og har kjent smerter i korsryggen etter aktivitet den siste uka. F.eks. etter husvask, huslige sysler, løfting av 1-åringen osv. Det er overkommelige smerter nå, og de roer seg om jeg får slappa av etterpå. Kjennes veldig ut som bekkenplagene jeg hadde sist svangerskap, men da kom det senere. Noen flere som opplever å få dette tidlig?
Må bare bestille time til fysio for å få tips om hva jeg kan gjøre med en gang. Ønsker virkelig ikke reprise av sist svangerskap :bag:
Ja! Jeg fikk det i uke 10 sist svangerskap, og nå har det begynt igjen, er i uke 13 i dag:smiley-ashamed004 Hadde håpet det skulle drøye litt, men må nok kontakte fysio jeg også nå.

Jeg startet i uke 5 eller noe denne gangen:wtf: har gått litt av og på, men nå har det begynt for fullt igjen. Er 9+5 i dag. 2 barnet. Har hørt det starter tidligere og tidligere:smiley-angry017

Har hatt bekkensmerter siden testdag:confused: Men heldigvis har det ikke vært sååååå vondt enda. Jeg hadde nesten forventa å være sjukemeldt i noen grad nå, men er fortsatt i 100% jobb.
Sist svangerskap lå jeg og gråt på sofaen etter jobb fordi eg hadde så vondt. Så langt kan det ikke få gå denne gangen siden jeg har en straks 3-åring å ta hensyn til også

13+2 her idag og bekkenet har skranglet litt mer enn normalt siste uken. Har også en ettåring hjemme og merker det godt etter mye aktivitet. Kiropraktor har hjulpet masse for min del i forrige svangerskap, så booker tid igjen der til uken! Får jo bare mer vondt av å sitte stille, så forsøker å prioritere en time rask gange eller løp daglig tross alt.

Full bekken løsning og låsning :banghead: hatt det siden uke 4...m begynte uke 9 med nr 1. Dette blir noen lange måneder xD

Jeg plages litt jeg også, og har kjent det i et par uker. Verre etter aktivitet. ofte når jeg legger meg ned klarer jeg ikke ligge på rygg med beina strake. Må enten løfte beina eller legge meg på siden. :rolleyes: Veldig glad jeg kjøpte bbhugme!

Jeg kjente det i bekkenet før positiv test, heldigvis er det ikke for ille, men jeg kjenner det godt om jeg har vært i aktivitet i løpet av dagen.
Jeg prøver å være obs på hvordan jeg bruker beina og bekkenet i løpet av dagen. Går små steg fremfor lange, reiser meg med samlende bein, sover med pute mellom knærne osv

Fikk i uke 9 sist. Er i uke 10 nå og kjenner vondt men ikke på den måten.

Er førstegangs i uke 10, og har hatt vondt i et par uker nå. Ikke egentlig korsrygg/bekken, men akkurat i hofteleddet. Blir verre når jeg går, i motsetning til gangsperre og andre vondter jeg er vant til så frykter at det er starten på bekkenplager… går heldigvis til fysio allerede, så håper å få noen stabiliseringsøvelser som kan roe det litt igjen.

Ja, men da er jeg jo i godt selskap her da ser det ut som :dead::hilarious:
Håper på alle våres vegne at det ikke blir så ille, og at det kan finnes hjelp og avlastning som gjør så vi fungerer bedre.

Jeg vaska litt torsdag fredag og lørdag, og på lørdag var ryggen ikke god. Men i dag hvor det har vært en rolig dag går det bedre. Spent på arbeidsuka nå. Blir mye sitting på harde stoler :bag:

Har kroniske rygg og bekken plager så vanskelig og si. Med de smertene jeg har, har ikke bedret seg. Samtidig som jeg har fått en slags stikkende ømm smerte på skambeinet (heter det det?) syns det er drygt tidlig og starte opp med bekkenplager. Hadde det med de to andre svangerskapene også… så det er vel normalt. Men føler jeg har nok vondter, trenger ikke flere:hilarious:

Jeg har trent regelmessig og har ikke begynt med nye aktiviteter siden graviditeten, men da jeg var ferdig med yoga i morges, var jeg vond/øm rundt halebeinet. Er det andre har kjent på så tidlig som dette?

Back
Topp