• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold mars 18. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

Bekkenløsning :(

Ja, jobbe i butikk i tillegg så har d ikkje så bra om dagene :( LEgen ga meg en vurdering av arbeidsmulighet.. SÅ må jobben prøve å legge jobben tilrette for meg.. Men ser ikke ut til at sjefene min vil det så eg blir muligens sykemeldt..! Eg VIL jo jobbe, men siden eg ikke klarer å gjøre jobben min skikkelig så synes eg heller at noen andre kan gjøre det bedre nå når eg har så vondt :( Men eg håper vi finenr en løsning, fordi eg vil jo ikke bare sitte hjemme...!

Er sykemeldt selv og er egenlig veldig skuffet over hvor lite jobben tilrettelegger for meg.. Virker som de er mer fokusert på å få vekk ansvaret mitt, at jeg blir sånn "potet" som må rydde opp til jeg skal ut i perm..Får småplukk arbeid istedenfor.... Er fryktelig dumt, for sånn som du sier du vil jo jobbe, og jobbene er jo lovpålagt til å tilrettelegge for gravide. Så om det er å få inn en spesialstol, evt gi deg litt andre arbeidsoppgaver hvis legen sier du er i stand til å jobbe.. Og er KJEDELIG å gå hjemme.. vært hjemme nå i 3 uker og var deilig å være litt på jobb i dag..tiden går mye fortere også.. Håper de finner en løsning, du har jo krav på det også.. Håper det ordner seg fort iallefall

Legen ville ikke sykemelde meg i det hele tatt.. Eg tenkte gjerne 50% eller noe.. Kansje kortare dager og at noen jobber med meg slik at eg kan sette meg når eg trenger det ( Nå trenger eg det hele tiden, er så vondt) Men han sa d kostet staten så mye..!? Her tenker legen på helsen min!! NOT! men eg får se.. Slitsommt alt sammen føler eg..! Har vert en DEL stress med jobben ang sjef bytte å kontrakt krangel, Kvalme osv.. SÅ eg er ganske så sliten i kroppen min, så kjenner at eg trenger litt fri.. Men må jo jobbe for å tjene penger..! Får se om vi finner utav noe! :) Men være hjemme HELE TIDEN fram til fødsel å et år etter fødeel vet eg ikke om eg klarer! DÅ blir eg sliten og trøtt! Sløve dager! hehe

har vondt jeg også, og skal få meg time til kiropraktor i tilfelle det er bekkenet som svikter meg. (jordmor var litt usikker om det er bekkenet).. Ikke godt nei, men håper det ikke blir verre. Er jo bare 13 uker på vei!! 

har fått bekkenløsning jeg også, og fikk diagnosen bekkenløsning med gangvansker sist uke [:'(]
Skikkelig kjipt!!! MEN heldigvis er jobben kjempe dyktige og tilrettelegger kjempe bra for meg. Skal gå til fysio en gang i uken fremover + en foreløpig 20% sm for å se om det går greit

Back
Topp