bekkenløsning

AS

Glad i forumet
jaja, kan ikke annet enn håpe at jeg ikke går over termin denne gangen, klarer hverken sitte eller stå plutselig pga bekkenet...vondt vondt vondt. Og å ligge døgnet rundt er fryktelig kjedelig må jeg si! Så jenter, dere som kjenner at dere begynner å få bekkenproblemer... ta symptomene på alvor!!!! ikke belast mer enn dere må...dette er jammen kjipt... 

huff. dette hørtes ikke noe særli ut nei! håper du har fått gjort unna en del til den lille så du ikke må ligge å tenke på alt du skulle gjort! skjønner godt det er kjipt..
du må ha god bedring og håper du slipper å gå lengre enn hva du må :)

uff føler med deg...har hatt bekkenløsning no en god stund..og det gjør så sykt ondt...kjøpte meg bekkenbelte i går, det hjelper litt ..men alikevel..angrer at eg og legen min ikke tok det tidligere alvorligere sånn at eg slapp så mye smerter...

masse gode klemmer til deg vet at det ikke noe kjekt...på tide de små kommer ( og JA kan godt komme før termin[:D])

Kjedelig med så vondt i bekkenet. Mitt bekken har blitt bedre den siste tiden. Kanskje det er fordi hodet har festet seg som LindaH84 skriver.

Back
Topp