Bekkenløsning!

Valkyrie

Flørter med forumet
Er det muuulig sier bare jeg?!
Jupp, er ganske sikker på at det er det som "feiler meg". Har så siinnsvakt vondt i bekkenet, men underlig nok bare på høyre side, jeg vagger allerede! Det kom idag, og er faktisk verre enn det var i slutten av forrige svangerskap. Hvordan pokker skal jeg overleve 7,5 mnd til med dette? Blir artig for småen jeg har, som jeg tenkte å ha hjemme ett års tid til...

Noen andre som har/merker antydning til bekkenløsning?

ORIGINAL: alfabeta

Huff, det var ikke koselig å høre! Bekkenløsning må være pyton. [&:]

signerer denne. Hadde på slutten sist gang, men då var eg 7-8 mnd på vei.

jeg fikk det i uke 10 med forje mann:( ej syns så synd i deg alltso!!!!! er helt jævlig!!!!! håper og krysser alt jeg har at jeg slipper det den her gangen:) jeg var sykemeldt hele forje svangerskap og klarte ikke snu meg i senga,men fikk hjelp av slik fysioterapaut:) såå vart mye bedre til slutt:)

Uff, kom deg til fysioterapaut så fort så mulig

håper bare den dere alle svangerskap er ulike stemmer på meg...

Men tror nok ryggen og bekkene vil plage meg denne gangen og ja

var vel 5 månder npr jeg fikk bekkenproblemer

ryggproblemene kom på julaften , fikk ikke til å sitte å spise julematen, hadde ikke sagt det til svigers de forsto jo ikke hva som var i veien med meg

Huff... stakkar, det var ikke noe særlig og høre!
Slitsomt å må ha det så tidlig!

Men jeg har kjent at det stikker i lysken når jeg reiser meg eller at jeg tar et litt langt steg.
Å det liker jeg ikke noe særlig må jeg si!
Fikk det rundt uke 16 sist, men håper og ber på mine knær at jeg ikke skal få det denne gangen.
Men det er vel helt på bærtur å tro sikkert!
Men kommer det, så blir det gravid svømming på meg igjen ganskje fort, for det hjalp litt sist![:)]

Usj nei...det var kjipt. [&:] Du får få hjelp og håpe det gir seg noe!

Yes, jeg har fått det allerede!!!!
Syns det er rett og slett er ille, og er bekymret for resten av svangerskapet.
Fikk det ved forrige svangerskap,men da merket jeg det rundt 3-4 mnd....

Var sykemeldt 50-100% i 6 mnd.... vil ikke det igjen.

Har snakket med legen om å få gå på bekkentrening allerede nå. skal til kontroll 2.sept så da skulle vi se ann formen..
.
ORIGINAL: Valkyrie

Er det muuulig sier bare jeg?!
Jupp, er ganske sikker på at det er det som "feiler meg". Har så siinnsvakt vondt i bekkenet, men underlig nok bare på høyre side, jeg vagger allerede! Det kom idag, og er faktisk verre enn det var i slutten av forrige svangerskap. Hvordan pokker skal jeg overleve 7,5 mnd til med dette? Blir artig for småen jeg har, som jeg tenkte å ha hjemme ett års tid til...

Noen andre som har/merker antydning til bekkenløsning?

Off, hadde det ikke selv, men høres så forferdelig ut!! Sender en klem og håper det gir seg!

Takk alle, og lykke til til dere som ogs[ alt her eller kjenner noe til det. Sv;mming er en HELT fantastisk linding saa det skal jeg absolutt gjore denne gangen ogsaa. Jeg har bestilt time til baade jordmor og lege. Hos legen kan jeg faa henvisning til fysioteraput, det blir bra! Jeg gleder meg, for han er flink.

Huff, ja. Bekkenløsning :-( Eg har og begynt med det. Var veldig plaga med det forrige svangerskap og, har ein gut som vart 2 år i sommar. Men, det meste går, så lenge ein tar forhåndsregler. Anbefalar fysioterapeut, dei kan ikkje kurere men det hjelper ei stund. Ofte løsner det, og så låser det seg "feil". Då kan dei få opp slike låsninger. Lykke til :-)

mine første symtomer på graviditet denne gangen var bekkenløsning i uke 3. var 100 % sykemeldt med nr 2 fra ca 4 mnd, og måtte ha krykker på slutten. Ikke mye gøy å allered kjenne det nå, blir vel ikke lenge før jeg blir sykemeldt. Svømming i varmtbasseng anbefales. ellers må man gå med små skritt, holde beina samle når man går ut av senga og inn i bilen osv. viktig å ta hensyn til bekkenproblemen og ikke tyne seg, da får man svi også etter fødselen.

Back
Topp