Bekkenløsning

Hanne79

Elsker forumet
Heisann

Er det noen som har begynt å kjenne bekkenløsningen. Jeg sliter litt enkelte dager, spesielt hvis jeg går mye på hardt underlag. Hadde håpet at det kun er fordi det vokser raskt for tiden. Ikke noe morsomt å begynne å slite med bekkeløsning allerede nå.

hei du...har hatt bekkenløsning fra jeg var 5-6 uker på vei[:'(]men det var vel litt forventet da jeg har hatt det i alle tidligere svangerskap...men det kom vell tidlig denne gangen.....er forsiktig med lange turer og mye gåing\ståing, så går det ganske bra...enkelte dager, når det blir for mye da er det VELDIG vondt...og det er noe i bekkenet som "gletter " over liksom...men det går heldigvis over til dagen etter.....er no herk, men vet jeg blir fri det etter fødsel....

det er nok ikke at du vokser fort for tiden, det er bekkenet som blir mykt og gjør seg klar til fødsel...selv så tidlig...og noen får smerter av det....har mann først fått det så tror jeg ikke mann blir bedre før ungen er ut....jeg har aldri blitt det iallefall...bare verre....og det blir verre for hvert svangerskap......ikke for å skremme[&:][:D]

Back
Topp