Bekkenløsning?

5.mannpåvei

Forumet er livet
September To Remember 2022
Septemberlykke 2024
Er det noen som klarer å forklare hvordan det kjennes ut med bekkenløsning?

Jeg har de siste dagene når jeg har våkna stått opp og det føles ut som om jeg er skikkelig støl. Det gjør vondt i beinet i rompa og nedover ene beinet! ikke har jeg drevet med noe unormal aktivitet heller!

Skal se det ann, blir det ikke bdre snart får jeg nesten sjekke med legen!

Høres ut som meg. Og jordmor har sendt meg til fysioterapaut, og dessuten skal jeg få trening i vann frem mot fødselen. (I gruppe med andre gravide..)

oki, er liksom så usikker, for jeg har det bare på ene siden!

Like greit å høre med lege eller jordmor, sånn at du får behandling om det viser seg å være bekkenløsning. Slik tenkte i alle fall jeg.

Det låter som du har fått början på bekkenløsning!
Jag känner exakt likadant på en sida och var til jordmor idag, jag skulle ta upp det med min lege för hon sa att det kunde vara bra att få fysioterapi om det blev sämre.

Oj oj oj....
Da er det sikkert det jeg har også da.
Har holdt på å remle noen ganger på jobben, når det kjennes ut som det "knekker" over.
Enkelte kvelder har jeg hatt problemer med å gå fordi det stråler ned i bena,
og ikke klart å sitte i det hele tatt.
Men hos meg er det borte på morgenen.
Trodde kanskje at det bare var nerver som lå i klem eller noe jeg,
så har ikke giddet å dra til lege

Bare knæra som kneler litt fordi det gjør så vondt da

svigerinnene mine fikk bekkenløsning i sine svangerskap, og de gikk en gang til fodsoneterapeut og ble helt bra... ikke farlig i det hele tatt... bare et tips til dere som sliter med det....[:D]

men det er viktig å ta det på alvor likevel,for visst ein ikkje får behandla det eller roer ned og gjer dei "rette" tinga kan ein faktisk ende opp med krykker!!!

Back
Topp