bekkenløsning

Anita74

Forelsket i forumet
Uff, håpet jeg kanskje skulle slippe bekkenløsning i dette svangerskapet, men nei da, nå har den kommet for fullt [:(].  Det er helt forferdelige plager i bekkenet, så neste uke begynner jeg med fysioterapi..

Noen andre som har bekken plager allerede?

Uff, allerede i uke 8 ja..   Føler med deg..   Brukte du bekkenbelte i det første svangerskepet?  Det gjorde jeg, og kanskje det hadde vært lurt å begynt med det igjen..?

jeg vet ikke hvordan det kjennes eller noe. men har de siste par ukene vært plaga med smerter i korsryggen og nedover baken. er det bekkenløsning?[8|]

alle får bekkenløsning, kroppen forbereder seg til fødselen.. Men ikke alle får plager med det. Kan vare til noen uker etter fødselen..

Har bekkenløsning, og har kjent det siden uke 10 (tror jeg).. Har ikke fått time hos fysioterapaut. De har jo så lange ventelister her.. Har ringt 6 plasser og det er mellom 2 uker og 3 mnd før jeg slipper til.. Er 100% sykemeldt pga det nå.

Jeg har bekkenløsning sammensmelta med yrkesskade i ryggen Hurra ehhh not...dritt... men overlever så langt ingen behandling.

Fikk bekkenløsning i første svangerskap fra uke 9 og da 100% sykemeldt frem til perimsjonen begynte. Denne ganga kom bekkenløsninga pina meg i uke 5 [:'(], ble 40% sykemeldt fra uke 9. Er noe dritt, men er viktig å ta vare på seg selv og den lille spiren.

Back
Topp