Bekkenløsning?

AneL

Betatt av forumet
Siden i går kveld og i hele dag har jeg hatt smerter på høyre side av magen. Det er nede i magen, og det strekker seg ned i lysken. Er i grunnen rimelig ubehagelig. [:@] Enten så er det livmoren som øver seg og strekker seg, ellers så er det jo også tegn på bekkenløsning som faktisk kan debutere i midten av svangerskapet. Er det noen som har det samme?

hei, jeg har fått påvist bekkenløsning og er i uke 18. Men hos meg sitter det kun i rygg og rumpeballer...fryktelig ubehagelig, beina kan plutselig "forsvinne" under meg. En venninne av meg hadde derimot bekkenløsning på samme måte som deg...ned i lysken...hun hadde da ca 2 mnd igjen av svangerskapet...så det høres ut som om det desverre er det du sliter m oxå! Men jg er jo ikke lege, så ta en tlf å hør om det plager deg;)

Høres ut som det er båndene til livmora som strekker seg.

Høres ut som livmorbåndene ja. Nevn det for lege\jordmor neste kontroll, så vil de henvise videre om det skulle være bekkenløsning. Plages du veldig, så gakk til legen tidligere. Noe som høres ut som en ting for en person, kan høres ut som noe helt annet for andre igjen [;)]

Syns det høres ut som livmorbåndene jeg og. Men sjekk med en lege

Tok et varmt boblebad i natt klokken 0230, og det hjalp skikkelig. Smertene forsvant nesten umiddelbart, og jeg sovnet som en stein rett etterpå! Ikke uten grunn at varme bad er smertelindrende! [:D] 

Back
Topp