Bekkenløsning

CB89

Forelsket i forumet
Januar 2017
Noen med erfaringer og tips?
Har så vondt bak i korsryggen.. Desperat etter noe som kan funke!!
 
Skriver meg på denne! Samme problemet :( Klarer så vidt gå lenger.. Eneste tipset mitt er det med pute mellom beina. Og ikke ta for lange skritt, ikke løpe, ikke for lange skritt, ikke støvsuge!
 
Dårlig med tips herfra i grunn. Du får dekket fysio som kan hjelpe litt, men selv har jeg vært på krykkestadium med begge de to første, så jeg har ingen tips som får det helt vekk desverre.. :(
Måtte du gå med krykker?:/
 
Jeg har gått med krykker, blitt teipet, bassengtrening osv. Forrige svangerskap fikk jeg trening hos en idrettsterapaut. Det var veldig bra! Hjalp veldig og jeg slapp krykker og alt. Oppsøk så fort som mulig!
 
bassengtrening :) mange steder har de egen bassengtrening for gravide. Ligge med en god og høy pute mellom beina, sitte på en badering eller sånn treningsball for å avlaste :)
 
Var til kiropraktor på tirsdag. Endte med at eg måtte legge meg 17:30 Den dagen, før guttungen. Så hadde eg en veldig bra dag onsdagen. Og no to dårlige dagar igjen.
Skal ha ny runde med kiropraktor tirsdag. Men trur kanskje eg må ha gradert sjukmelding. Jobbar 100% +++ og står, går og bøyer meg heile dagen. Blir fort sliten og får vondt!
 
Back
Topp