Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Noen flere som har begynt å kjenne bekkenet? De siste dagene har det begynt å verke litt, og jeg syns det er altfor tidlig! Jeg er bare 7+6, hvordan kan bekkenløsning skje allerede nå?
Jeg kjenner det også. Har kjent litt til og fra siden begynnelsen av uke 6, men kjenner det nå oftere og oftere. Hadde bekkenløsning og bekkenlåsning sist svangerskap, så jeg søurte legen min om det virkelig var mulig så tidlig. Sist fikk jeg det i uke 17-18. Hun sa det var mulig, fordi det er hormonbetinget. Håper å slippe billigere unna enn sist, men tviler da jeg har en ganske fysisk krevende jobb
Jeg kan ikke huske når jeg fikk det sist, men det var garantert ikke så tidlig som dette! Jeg er redd det kommer til å bli verre denne gangen hvis det begynner så tidlig (syns det var ille nok forrige gang), men det er kanskje ikke nødvendigvis sånn? Jeg har kontorjobb og må sitte mye, og det kan bli utfordrende hvis bekkenet slår seg vrangt...
Hvordan kjennes det? Jeg har vondt i rumpeballen og på sidene av tissen om det er lov å si. Usikker på om det er bekkenet eller noe annet.