Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sniker fra Mars gruppa. Bare ett lite tips. Jeg har hatt bekkenlåsning siden uke 12 å i det siste fått bekkenløsning i tilegg ++. Har siden uke 12 ikke klart å gå noen turer mer enn max 1,5km og sykling måtte jeg også gi opp pga bekkenet mitt. MEN JEG har blitt mye bedre etter å trene styrke jevnlig (med en del bekkenøvelser i tilegg til vanlig styrke) + bassengtrening[emoji3] jeg forsøkte også kiropraktor men det fungerte ikke. Jeg har også prøvd yoga men det fungerte ikke da vi måtte ligge på ryggen mye å det tåler ikke bekkenet mitt. Vet dette kanskje ikke fungerer for deg, men det er verd å prøve mange former for trening, for til slutt kan det hende du finner noe som gjør det bedre som det ble hos meg. Jeg har måtte justere mye etterhvert men man kjenner hva som funker og ikke for kroppen etter hvert som ukene går og alt blir tyngre og tyngre. Ikke gi oppJa kjenner meg igjen.. Siden jeg nå er 100% sykemeldt skulle jeg så gjerne ønske jeg kunne brukt tiden til å trene, men kan jo ikke engang gå turer tror jeg kunne gått maks 2 km, men det er maks. Så klart bedre enn ingenting men... ventetiden ble så lang..
Takk for tips - tar gledelig imot alt jeg kan få.Sniker fra Mars gruppa. Bare ett lite tips. Jeg har hatt bekkenlåsning siden uke 12 å i det siste fått bekkenløsning i tilegg ++. Har siden uke 12 ikke klart å gå noen turer mer enn max 1,5km og sykling måtte jeg også gi opp pga bekkenet mitt. MEN JEG har blitt mye bedre etter å trene styrke jevnlig (med en del bekkenøvelser i tilegg til vanlig styrke) + bassengtrening[emoji3] jeg forsøkte også kiropraktor men det fungerte ikke. Jeg har også prøvd yoga men det fungerte ikke da vi måtte ligge på ryggen mye å det tåler ikke bekkenet mitt. Vet dette kanskje ikke fungerer for deg, men det er verd å prøve mange former for trening, for til slutt kan det hende du finner noe som gjør det bedre som det ble hos meg. Jeg har måtte justere mye etterhvert men man kjenner hva som funker og ikke for kroppen etter hvert som ukene går og alt blir tyngre og tyngre. Ikke gi opp
Bare ett tips fra meg