Bekkenløsning

Lillenr3

Blir kjent med forumet
Noen andre som kjenner det på bekkenet på innsiden av beina? På hver side av musa?[emoji85]
Det er så vondt! Det verker så mye, Er så det kjennes ut som det brenner noen ganger.
Huff
 
Jeg!! Kjennes som jeg skal revne [emoji24][emoji24][emoji24]
 
Jepp! Ikke godt. Skal undersøke mulighet for vanntrening denne uka...
 
Ja!! Har hatt det en stund nå.. ligger å tøyer bena i dette øyeblikket ☺
 
Jepp....etter en dag på jobb (eller med mye trakking) så er jeg helt ødelagt oppi der!!!!! :arghh:
 
Jepp:( kjennes ut som jeg er skikkelig støl, og det verker i alle beina i det området...:wtf:
 
Ja kjenner meg igjen.. Siden jeg nå er 100% sykemeldt skulle jeg så gjerne ønske jeg kunne brukt tiden til å trene, men kan jo ikke engang gå turer :inpain: tror jeg kunne gått maks 2 km, men det er maks. Så klart bedre enn ingenting men... :( ventetiden ble så lang..
 
Ja kjenner meg igjen.. Siden jeg nå er 100% sykemeldt skulle jeg så gjerne ønske jeg kunne brukt tiden til å trene, men kan jo ikke engang gå turer :inpain: tror jeg kunne gått maks 2 km, men det er maks. Så klart bedre enn ingenting men... :( ventetiden ble så lang..
Sniker fra Mars gruppa. Bare ett lite tips. Jeg har hatt bekkenlåsning siden uke 12 å i det siste fått bekkenløsning i tilegg ++. Har siden uke 12 ikke klart å gå noen turer mer enn max 1,5km og sykling måtte jeg også gi opp pga bekkenet mitt. MEN JEG har blitt mye bedre etter å trene styrke jevnlig (med en del bekkenøvelser i tilegg til vanlig styrke) + bassengtrening[emoji3] jeg forsøkte også kiropraktor men det fungerte ikke. Jeg har også prøvd yoga men det fungerte ikke da vi måtte ligge på ryggen mye å det tåler ikke bekkenet mitt. Vet dette kanskje ikke fungerer for deg, men det er verd å prøve mange former for trening, for til slutt kan det hende du finner noe som gjør det bedre som det ble hos meg. Jeg har måtte justere mye etterhvert men man kjenner hva som funker og ikke for kroppen etter hvert som ukene går og alt blir tyngre og tyngre. Ikke gi opp :)
Bare ett tips fra meg :)
 
Sniker fra Mars gruppa. Bare ett lite tips. Jeg har hatt bekkenlåsning siden uke 12 å i det siste fått bekkenløsning i tilegg ++. Har siden uke 12 ikke klart å gå noen turer mer enn max 1,5km og sykling måtte jeg også gi opp pga bekkenet mitt. MEN JEG har blitt mye bedre etter å trene styrke jevnlig (med en del bekkenøvelser i tilegg til vanlig styrke) + bassengtrening[emoji3] jeg forsøkte også kiropraktor men det fungerte ikke. Jeg har også prøvd yoga men det fungerte ikke da vi måtte ligge på ryggen mye å det tåler ikke bekkenet mitt. Vet dette kanskje ikke fungerer for deg, men det er verd å prøve mange former for trening, for til slutt kan det hende du finner noe som gjør det bedre som det ble hos meg. Jeg har måtte justere mye etterhvert men man kjenner hva som funker og ikke for kroppen etter hvert som ukene går og alt blir tyngre og tyngre. Ikke gi opp :)
Bare ett tips fra meg :)
Takk for tips - tar gledelig imot alt jeg kan få.

Nå har jeg bare rukket og vært hjemme noen få dager, men har skaffet meg litt diverese treningsutstyr, som bl.a. slynge. Så det har vært planen hele veien, bare den dørstokkmila man må over først ;):rolleyes:
 
Vært hos kiropraktor for første gang idag, føler meg optimistisk!!
 
Jeg har vært hos fysio en gang i uken siden litt før jul... nå har jeg fått beskjed om at det er på tide å kaste inn håndkledet mtp jobb! Kjenner det sitter langt inne, men som fusioen sa: det er ikke verd å slite nå for så å bruke laaang tid etter fødsel! o_O
 
Startet hos fysio i november og gjorde øvelser og gjort de øvelsene nesten annenhver dag hjemme. Det er godt å bruke musklene og er sikkert med på å styrke kroppen slik at den ikke blir helt ødelagt. Men jeg føler meg ikke bedre av å de øvelsene og bekkenet har blitt verre og verre.
Var på jobb igjen idag og det var godt å ha noe å gjøre selv om jeg er helt utmattet både av smerte og rett og slett av en tyngre kropp, tungpusthet og de vanlige siste trimester-plagene.
 
Back
Topp