Bekkenløsning

Lykkelig11

Andre møte med forumet
Korleis kjennes bekkenløsning ut? Eg har hatt noken harde dagar på jobb i det siste og begynt å kjenne ein smerte på eine sida, i tillegg at det kjennes ut som det trykke under magen! Det er ikkje vondt heile tida, men når det er vondt so slite eg med å bevege meg:/
 
Eg kjenne min BL på framsiå av bekkenet og bak, litt sånn i sitteknutane, midt under bekkenet, ja egentlig over heile bekkenet..:smug: Det begynte vel bak, trudde det berre va det vanlige i hofte/rygg regionen, men det kom sigandes til andre sida etterkvart! Hos meg kjennes da best når eg står/går masse, støvsuga/vaska. Kjenne at da einaste riktige då e å setta meg ned å ta ein pause. Eg har blitt flink til å kjenna mine begrensninger med når det er nok. So blir ofta at eg laga middag, setter meg ned å kviler, tar oppvasken etter kvilen osv. Vil ikkje bli heilt sengeliggandes endå. Så lytt til kroppen din, kva du tåler og kva som er greit for bekkenet ditt. Kanskje snakka med ein fysio, så får du nokon øvelser og tips. Det fjorde eg og når ein blir litt meir klar øve ting så tar ein meir hensyn og kan ha ein meir fungerandes dag. Som feks ta pausa, ikkje gjer enkelte treningsformer, gå ut av bilen/senga med samla bein, ligg med puta mellom beina, minst mulig støvsuging og vasking osv. Evt høyra med legen om du ska få litt sykemelding så kroppen din får litt meir kvile. Lykke texsmile9
 
mange som får vondt i symfysen (foran ved tissen) som ett tegn. andre frå vondt i hofte/rumpe/rygg.

Selv begynte jeg med symfysen nå, så hoftene. låser seg, og gjør stikkende ekstremt vondt om jeg likker i feil stilling. gå/stå/sitte/ligge er vondt i hofta, noen ganger rumpe/rygg.

Har du vondt så gå til lege/jm og få henvisning til fysio, det er gratis for gravide med påvist bekkenløsning :)

støvsuge/vaske gulv er det verste man gjør fikk jeg beskjed om, gjør bare sinsynkt vondt etterpå :(

Bading i varmtbasseng er godt for BL.
 
Sitter for det meste i hoftene mine, som gjør at jeg vagger når jeg går. Mindre vondt å gå da. Er hos fysio 2 ganger i uka.
 
Takk for svar!:) har nok pusha meg sjølv litt vel hardt i det siste! Sikkert lurt å ta ein pust i bakken i ny og ne!^^
 
Back
Topp