Bekkenløsning?

Sjokokvinne

Elsker forumet
Januarskatter 2015
Sensommerbarna 2016
Hei damer.

Begynte å lure litt på om jeg egentlig har bekkenløsning, for beskrivelsen av smerten på nettet er litt ulik min. Det svir som søren i beina i tissen når jeg reiser meg opp og går og løfter ett bein av gangen. Alle bevegelser som bruker av muskler der svir. Gleder meg til å bli ferdig nå!

Flere med bekkenløsning?

Hei damer.

Begynte å lure litt på om jeg egentlig har bekkenløsning, for beskrivelsen av smerten på nettet er litt ulik min. Det svir som søren i beina i tissen når jeg reiser meg opp og går og løfter ett bein av gangen. Alle bevegelser som bruker av muskler der svir. Gleder meg til å bli ferdig nå!

Flere med bekkenløsning?
Høres ut som bekkenløsning.

Smerter i symfysen/skambenet = bekkenløsning. Stråler det ned mot lårene fra "tissen"?:p

Har hatt bekkenløsning siden uke 12, og har blitt veldig ille nå mot slutten.. Å ta på seg sokker stående er bare å glemme, for noe av det verste er å løfte en og en fot :(

Sniker fra oktober. Har også vondt der, uten at det stråler noe. Det jeg har er ihvertfall bekkenløsning, og høres ut som det du har også. Om du googler bekkenløsning og symfysen så får du opp flere artikler om dette :)
Får mest vondt når jeg går på hardt underlag, har vonde sko eller har overanstrengt meg på jobb. Når smertene starter så fungerer det å gå veldig sakte med små skritt for meg. Anbefaler å få time til fysioterapaut for å få råd om hva du bør gjøre for å unngå de verste smertene :)

Jeg har Samme nå, kun vondt i skambeinet. Det kan vist også være pga babyen ligger ned og er festet. Jeg har denne smerten i et par uker.

Takk for svar. Babyen min er ikke festet tror jeg. Kjenner hikking både her og der, oppe og nede. Litt sceary, har legetime neste uke i 36 for å se hvordan han ligger og hva som skjer videre.

Har hatt vondt i symfyseområdet de siste ukene- jordmor er sikker på det er bekkenet og bekkenbåndene som blir løsere.

Back
Topp