Jeg hadde det sist gang. Fikk henvisning til fysio. Det er det største tullet jeg noen gang har vært bort i! En dame som så på når jeg gikk. Så gav hun meg et ark med øvelser, og sa at de måtte jeg gjøre to ganger for dagen, hver dag. Hjemme. Jeg burde også bruke en stokk for å avlaste den siden som var værst sa hun. That's it!
Ingen oppfølgingstime, ingen gjennomgang av øvelsene..
Ringte Kiropraktor, fikk time. Han tok på rygg og bekken, undersøkte, så på meg når jeg gikk, og sa at jeg hadde bekkenlåsning, ikke bekkenløsning. Bekkenet har sklidd ut og låst seg på feil plass. Det hadde plantet seg oppover i ryggen og jeg ble skeiv i ryggen. Han knakk det opp. 370kr for 10 min. Perioder var det en gang i uken. Og perioder annenhver uke. Uten det hadde jeg endt opp i rullestol. At jeg ikke gjorde noe med det tidlig gjorde også at jeg har kjent det fort i bekkenet og ryggen etter fødsel også.
Nå kjente jeg små tegn i uke 7. Reiste på ferie i uke 8. (Mye trakking i Danmark) Og var til Kiropraktor i går, uke 9. Må nok gå jevnlig hver 14 dag nå.
Men det hjelper

Og jeg anbefaler Kiropraktor fremfor fysio!
Et annet tips er å sove med en pute mellom knærne (når du sover på siden) det er god avlastning på bekkenet