Tror jeg har begynt å få det
Er heldigvis ikke så ille som da jeg hadde iliosakralitt en gang. Men det blir kanskje verre, med isjias osv? Hvor ille kan det bli?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Spørs hvor det sitter? Symfysen? Lite du kan gjøre med å kan bli utholdelige smerter!! Bekken låsning som er mer i korsrygg. Blir bedre etter behandling. Men kommer igjen og igjen.Tror jeg har begynt å få detEr heldigvis ikke så ille som da jeg hadde iliosakralitt en gang. Men det blir kanskje verre, med isjias osv? Hvor ille kan det bli?
Spørs hvor det sitter? Symfysen? Lite du kan gjøre med å kan bli utholdelige smerter!! Bekken låsning som er mer i korsrygg. Blir bedre etter behandling. Men kommer igjen og igjen.
Lytt til kroppen å hviiil. Ikke gå vist du kan stå , ikke stå vist du ksn sitte, ikke sitt vist du kan ligge
Ligg med dyne/puter mellom knær å anklervom natten. Da får du avlastet det godt.
Jeg må i hvertfall prøve å holde ut uten fravær på jobben i juli siden jeg har tatt på meg ansvar mens de andre har ferie.