Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Noen som har/har hatt bekkenløsning og kan fortelle litt om symptomer osv? Jeg har så veldig vondt i høyre rumpemuskel, at av og til klarer jeg ikke gå. Men jeg har ikke vondt i ryggen med mindre jeg går/står lenge
Jeg hadde også smerter i høyre rumpemuskel, aner ikke hvorfor men det gikk over etter et par dager. Har ikke hatt bekkenløsning så aner ikke om det har sammenheng.
Jeg har allerede fått bekkenlåsning, ikke bekkenløsning.. Da sitter smertene helt nederst i korsryggen og i halebeinet. Stikkende og verkende. Vondt å gå, reise seg, bytte stilling når jeg ligger osv.. Jeg går til fysio for behandling og har også fått tips og råd til hverdagen. Og anbefalingene er å bruke kroppen selvom det gjør litt vondt. (Altså, innenfor visse grenser. Men bedre å bruke kroppen enn å stivne enda mer)
Jeg har og har hatt bekkenløsning og tidvis låsning i alle mine 5 svangerskap. I varierende grad.
Vondt i skambeinet, halebeinet, korsryggen er vanlig. Skifte stilling, spesielt i liggende stilling er forferdelig. Løfte beinet opp er vondt, noen dager er det umulig å komme seg opp fra gulvet hvis du har satt deg der, rulle ut av sengen er eneste alternativ. Ja, det er mye. Google det så får du nok bedre svar
Her fikk jeg det etter fødsel med guttungen sist pga rask fødsel og fikk en smell. For ivrig på pressing etc. Hadde ingen plager under svangerskapet. Merket smerter i korsrygg og bekken. Spesielt på v. side.