Bekkenløsning

svizzrulla

Glad i forumet
Aprilbarna`15
Oktoberbarna 2021♡
Smertene bare øker på, dag for dag. Det knaker og knekker når jeg snur meg/reiser meg og klarer nesten ikke stå på ene foten!
Blir så frustrert når jeg bare får mer og mer vondt. Og gråter mye for jeg er så sliten. Er skuffet for det ikke har stabilisert seg til tross for hodet er tilnærmet festet.
Forrige svangerskap gikk bekkenløsningen helt over i uke 35, og hadde på dette tidspunktet masse overskudd og energi!
Jeg begynner å få panikk for hvordan det skal gå mtp fødsel når det går denne veien :(
Huff, dette ble et sikkelig syte innlegg!

Uf vet hvordan det er. Samme her :(

Jeg blir så sliten og lei av smertene at jeg begynner å gråte på kvelden fordi jeg ikke orker mere. Er 36+1 idag og jeg føler at bekkenet er litt bedre siste dagene. Men smertene har blitt verre forran og nedentil. Stikker veldig, må stoppe opp hvis jeg går. Automatisk holder jeg også pusten da. Lurer på om det skjer noe snart. Magen har også sunket veldig. Trur ikke jeg orker disse smertene helt frem til termin. Er vel bare å ta en dag av gangen.

Det er lov å syte!! :)
Jeg har det på samme måte... I går klarte jeg ikke legge noe vekt på det ene benet store deler av dagen. Og det var vondt å sitte og vondt å ligge. Hadde så dårlig samvittighet for storebror som trenger lek og kos men mamma orker ikke... Før Jeg ble gravid lovde jeg meg selv at graviditeten ikke skulle gå utover han på noe vis, men det er jammen vanskelig å holde nå på slutten..... Mamma-samvittigheten er vanskelig!

Jeg er mye bedre I dag (så langt iallefall) håper dere får en bedre dag også! Snart er det over og snart har vi babyene våre! :)

Føler med dere alle! Jeg er så heldig at bekkenplagene har roet seg etter at lillegutt festet seg/la seg til rette i bekkenet..! Men unner ingen de plagene!

Så kjedelig! Har det kanskje ikke så vondt som deg, men her er bekkenløsningen dessverre også bare blitt verre. Hadde ellers gledet meg til det skulle bedre seg etter at ho festet seg, men nei :-) Lurer på om jeg skal teste ut fysioterapi eller akupunktur.. har dere noen erfaringer?

Har ikke prøvd akkupunktur men gått til fysio i 3 mnd. Måtte slutte nå pga jeg bare ble værre og ble så sliten av det.
Hemmer meg mye i forhold til 2åringen også. Vet ikke om jeg kan hente han mer i bhg nå. Og tørr ikke være alene ute med han, for han stikker av, og jeg klarer ikke løpe etter han. (Vi bor så nært både vei og sjø så tørr rett å slett ikke det mer) Det er så vondt å ikke kunne leke og være med på moroa mer. :(
Det er fødselen som stresser meg mest nå, hvordan skal det gå når det er så vondt nå liksom. Håper at jeg får god veiledning i gode stillinger når den tid er inne. Jm forslo å føde i vann for å gi mer vektløshet.

Back
Topp