Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Har i noen uker fått vondt i korsryggen viss jeg har ligget på ryggen. Kommer etter bare noen min og føles nesten som om ryggen stivner og er vondt å komme seg opp igjen.
Og nå dei siste dagene har jeg fått vondt inni begge rumpeballene på en måte å komme seg opp og ned i sofa, do, bil gjør vondt, å gå gjør vondt, bøye hoftene gjør vondt. Og å forandre stilling i sengen om natten er jo nesten umulig. Ekstremt vondt. Og har muligens mindre kraft i bena føles det ut som.
Kan dette være bekkenløsning? Skal til legen på fredag, men tenkte å høre med dere først
Det kan være.. vanskelig å si uten undersøkelse.. det kan jo også være rygg og eller muskulære plager.. bare beskriv det for legen din så kan han/hun evnt gjøre tester og få svar
Får høre med han. Bare det at han virket så ekstremt dårlig lege ut. Hadde han for første gang når jeg var der når jeg var 13 uker på vei. Nå nærmer jeg meg 17 uker, men har bestemt meg for å bytte lege igjen etter timen på fredag, men blir jo ikke registrert før 1 desember da. Dette er mitt første svangerskap og kjenner litt på det at alt er så ukjent og vanskelig å vite hva som er hva Får håpe legen er mer oppegående på fredag enn sist gang
Dette hørte veldig kjent ut! Jeg går til behandling hos naprapat og hun sier jeg har låsning i den ene hoften pga bekkenet utvider seg.
Dtrt startet med vondt i rumpeballene og har strekt seg til halebeinet og det ene hofteleddet. Gjør vondt å ligge på ryggen og bøye seg. Hjelper å sette seg ned å ta på sokker/bukse. Prøv også å samle beina når du setter deg inn i bil. Er lurt å holde seg i bevegelse, men gjerne med kortere skritt og ingen brå vridninger.
Jeg ville absolutt bedt om å få rekvisisjon til en kiropraktor! håper legen din er årleit nok til å gi deg den støtten du trenger og evt sende deg til en fagkyndig som kan undersøke deg
Jeg går til kiropraktor for bekkenvondt, men har ikke bekkenløsning jeg betaler 400 kroner timen så og det er det så sykt verdt! Så om du har tid, råd og tilgang til en kiropraktor/naprapat/manuellterapeut så ville jeg ikke nølt med å bestille en time å få det sjekket ut
Takk for råd. Skal følge litt med fram til legetimen på fredag. I dag har jeg faktisk litt mindre vondt. Så kanskje det bare er muskelrelatert. Eller ryggen blir enda vond etter kort tid viss jeg ligger på den, men smertene i rumpa og nedover føles bedre. Men nevner det uansett på fredag og hører hva legen mener og syns. Og tar det fra der