Bekkenløsning...

Bruker47ma

Flørter med forumet
Er 12+ 3 uker og bekkenløsningen har meldt sin annkomst, vondt og verker når jeg går/ sitter for lenge.... Stntes det er så tidlig å begynne med det nå???!!!! Er 4 svangerskap .. Ungen veier jo ikke noe, så skjønner ikke helt hvorfor bekkenet skal gjøre vondt enda, da det ike er noen belastning på det:p

Er ikke nødvendigvis belastninga som gjør det.. hormonene gjør at leddbåndene blir slakkere.. lettere å få låsninger osv da..

Er hvertfall ikke gøy! Bekkenløsning er jo ikke akkurat kjent for å bli bedre med tiden:p har 3 barn og er itillegg student. Hadde deltidsjobb, men denne sa jeg opp i dag da det blir så mye med skole og jobb.. Kanskje likegreit når det blir på dette viset:p

Jeg hadde vondt i bekkenet allerede før positiv test ;) men d går i rykk og napp nå, noe ndager veldig vondt, og noen dager føler eg meg normal igjen :)

Oh yes! Bekkenløsning er herlige greier!
Forrige svangerskapet gikk jeg på en skikkelig smell og ble 100 % sykemeldt fra uke 14. Visste jo ikke at jeg skulle bli så hardt rammet. Gikk til fysio to ganger i uka for å komme meg gjennom dagene. Det var helt krise da fysioen dro på sommerferie i to uker! ;)
Skal til legen på fredag og be om henvisning til fysio. I tillegg til å gjøre øvelser for å styrke bekkenet.
Bekkenløsning er jo hormonelt, men det er jo sikkert en fordel å være litt ekstra sterk i problemområdet.

Hold deg unna støvsugeren ihvertfall!

Back
Topp